1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

300410_obreirosGaliza - DL - O Dia do Internacionalismo Proletário está marcado neste ano polo aprofundamento da crise capitalista.


Neste contexto, os sindicatos "oficiais", CCOO e UGT, marcham juntos como sempre, fazendo da data um expediente administrativo ao serviço do sistema e da sua estabilidade.

De resto, as convocatórias som variadas e marcadas pola crise, as ameaças de agressons aos direitos laborais e a ainda insuficiente resposta unitária por parte do movimento obreiro e popular.

Sindicalismo nacionalista e de classe

No caso da CIG, a maior organizaçom de massas galega nom dependente de qualquer estrutura espanhola "superior", neste ano há oito convocatórias noutras tantas cidades e vilas da Galiza. O lema da convocatória deste ano é: "Emprego e salários dignos. Nom ao pacto social" e "O défice público que o pague o capital. Reforma fiscal já!".

Eis as mobilizaçons anunciadas:

Vigo, às 12:oo h. com saída do Cruzamento da Dobrada

Corunha, às 12:oo h. com saída da Praça de Vigo

Compostela, às 12:3o h. com saída da Praça Roxa

Ponte Vedra, às 12:3o h. com saída da Praça da Ferraria

Ferrol, às 12:oo h. com saída da Avda. de Esteiro

Lugo, às 12:3o h. com saída da Ronda da Muralha

Ourense, às 12:oo h. com saída do Pavilhom dos Remédios

Ribadeu, às 12:30 horas, com saída do Edifício Sindical

Além do apoio do institucional BNG, aliado à corrente maioritária na central nacionalista, as mobilizaçons contam com o apoio anunciado das forças políticas de esquerda nom reformista, como NÓS-Unidade Popular, o MpB ou a Corrente Vermelha.

CUT e CGT, juntas em Vigo

Mais um ano, a segunda central nacionalista galega, a CUT, marcha em Vigo junto à secçom galega da central anarquista espanhola CGT. A manifestaçom parte da praça de Fernando o Católico às 11 horas e a CUT convoca-a reclamando umha greve geral galega.

Esta mobilizaçom conta tradicionalmente com o apoio político da FPG.

CNT, anarco-sindicalismo também em Vigo

A mais veterana das centrais sindicais com presença na Galiza, a centenária CNT, convoca nesta ocasiom também em Vigo, polo fim das restriçons de direitos laborais. A marcha anarco-sindicalista parte às 12 do meio dia do cruzamento das ruas Gram Via e Lepanto com a rua Urzaiz, concluindo na Porta do Sol, onde terá lugar um comício.

A CNT de Ferrol anunciou que um autocarro viajará a Vigo levando trabalhadores e trabalhadoras à manifestaçom viguesa.

COG concentra-se na Corunha

A Central Obreira Galega, resultado de umha cisom da CUT, anunciou a convocatória de umha concentraçom às 11:15h. em frente da Delegaçom do Governo Espanhol na Galiza, na praça de Ourense nº 11, da Corunha.

Actividades complementares

Tal como vimos anunciando nas nossas páginas durante os últimos dias, Centros Sociais das cidades onde há convocadas manifestaçons operárias neste 1º de Maio organizam actividades complementares, nomeadamente festas e jantares.  Podes informar-te lendo as notícias relacionadas mesmo abaixo destas linhas.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.