1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

RevistasLocalesEspecializadasGaliza - Ateneu Ferrolano - Nun mundo complexo e interrelacionado, que tende a uniformidade, a edicion de revistas locais e especializadas e unha garantia da recuperacion do noso pasado, e do mantemento das diversas culturas e a preservacion da diversidade cultural.


O Ateneo Ferrolan desexa contribuir ao conocemento e difusion destas publicacions coa presentacion das publicacions Murguia, Revista Galega de Historia, Revista de Neda e Catedra, Revista Eumesa de Estudios. 
 
  Nos actos que teran lugar os dias 25 de febreiro e 2 e 5 de marzo no salón de actos do Ateneo, os responsables destas publicacions e persoas relacionadas coa cultura local presentaran os ultimos numeros das suas publicacions e as suas reflexions sobre a importancia deste tipo de revistas.

Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.