1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

programa-pandeira-2014-page1Galiza - Diário Liberdade - A pandeira é um instrumento tradicional de percussom com raízes na área montanhosa da Galiza e dos vizinhos Leom e Astúrias.


Maior do que a pandeireta, e com um jeito de tocar próprio ligado ao canto, tem animado durante séculos as festas populares, e gerado grande interesse em pessoal pesquisador na área musical.

A Festa da Pandeira visibiliza o instrumento e suas tocadoras e tocadores há já nove anos. Embora a maior parte das pessoas que atualmente possuim conhecimentos para tocá-la som idosas, a intençom da organizaçom é popularizar o instrumento para ele continuar "nas nossas músicas e se transmitir às novas geraçons". Componhem a dita organizaçom a A.C. O Teixeiro e o grupo de tocadoras Polavila.

O Piornedo (Ancares) abrigará a ediçom deste ano, na tarde e noite de sábado (23/08), com tocadoras das comarcas vizinhas dos Ancares, Eu-Návia e Berzo, para além de contar com particiçons doutros países como as Astúrias. A apresentaçom será de Rafa Bustos, Xermán Muíños e Xosé Antón Fernández.

A pessoa homenageada nesta edición é Cecilia do Coro (1937), nativa do Piornedo que aprendeu muito nova a tocar a pandeira e atualmente residente en Fontes Novas (Ponferrada).


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.