1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

280414 os diplomaticosGaliza - Sermos Galiza - “Os Diplomáticos de Monte Alto precisam de ti! Assim de claro convidam a participar de um vídeo que será gravado na Corunha e Vigo para festejar o XX aniversario do Bravu. Os encontros fôrom marcados quarta-feira em Vigo e quinta na Corunha.


Na noite de Santos de 1994, bandas de todo o país reuniam-se na aldeia de Viana em Chantada convocados polos Rastreros numha noite inesquecível para quem participou do encontro. Nascia um movimento ao que se iam somar grupos de rock e outras iniciativas culturais que identificavam também umha maneira de ser, umha posiçom diante do mundo que respondia a um breve e contundente nome: Bravu. 

O Bravu está de aniversário e vinte anos depois, os Diplomáticos de Monte Alto, chefiados por Jurjo Souto, estám a preparar a celebraçom e, entre outras cousas, van gravar um novo tema para o que convocam a quem quiger a participar na festa do Ano Bravu. Agradecem a quem quiger colaborar que se some à experiência de aparecer no vídeo-homenagem dos Diplomáticos que se gravará esta quarta 30 de abril em Vigo, às 19 horas na praça da Constituiçom e a quinta, 1 de maio na Corunha, às 19 horas, na praça de Sellier (zona rua do Orzám). A ideia é que a música poda ser apresentada no festival de Cans o próximo 24 de maio no marco de umha retrospectiva do movimento Bravu. 

A explossom cultural com as raízes chantadas no rural será neste ano protagonista de diversas iniciativas culturais, com especial presença no festival Revenidas, ou no Castanhazo de Chantada, o encontro musical mais genuinamente bravu. Em breve será apresentada também a biografia sobre Os Diplomáticos de Monte Alto da que é autor o jornalista Rodri Suárez. 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.