1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

2014-01-25-A BagundaGaliza - SCD Condado - A Bagunda promete "folk rústico para mover os pés" para a ceia-concerto que organiza hoje a Socidade Cultural e Desportiva (SCD) do Condado. O objectivo desta actividade, ademais de passar um bo rato, é recadar fondos para a organizaçom do vindeiro Festival da Poesia no Condado.


Esta primeira ceia do ano, que se celebra hoje sábado, 25 de janeiro, na Casa da Cultura de Salvaterra de Minho (Rua Rainha Dona Urraca, s/n), abre un ciclo de actividades que a SCD do Condado irá anunciado ao longo do ano e que incluem música, teatro, artesanato, formaçom ou festas populares.

A ceia começa às 21:30 hh. e inclui sopa, guiso de luras com patacas, torta de maçá e vinho do Condado. Ao finalizar, e chegado desde Vigo, o grupo A Bagunda oferecerá o seu folk "autóctono republicano" para mover os pés de todas as pessoas assistentes à ceia. A SCD anima ao público a levar os seus instrumentos para umha repichoca ao final da actuaçom.

As ceias-concerto de 2014 incluem umha novidade: a entrada para pessoas paradas. Se o preço da entrada é de 12 euros, os trabalhadores e trabalhadoras desempregadas podem acceder com um preço reduzido de 8 euros. A SCD do Condado que solidarizar-se com esse 21,28% de povoaçom galega em idade activa que nom pode acceder ao trabalho ponhendo-lhe um pouco menos complicado acceder a esta actividade.

A reserva de entradas pode efectuar-se escrevendo ao endereço de correio electrónico info@scdcondado.org ou chamando ao 646 959 587.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.