1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

Foto - Aguilhoar - Inter-povosGaliza - Aguilhoar - A oitava ediçom das “olimpíadas inter-povos” voltou a nom defraudar, na pasada jornada de 24 de agosto, sete equipas da comarca limiá, com perto de setenta participantes, batirom-se nas diferentes provas propostas pola Aguilhoar.


 

Assim, Rairiz de Veiga, Casas da Veiga, Trasmiras, As Pegas, Polígono, Boado e o Sam Vitoiro medirom as suas forças desde as 10h30 da manha até as 14h00 nos 4000 metros, os 100 metros lisos, o salto de longitude e o lançamento de sacho, tanto na sua categoria masculina como feminina, colocando à cabeça do podium aos de Boado e Rairiz de Veiga que impunham a sua hegemonia nas provas de atletismo e nas provas individuais.

Pola tarde, porém, as possibilidades dos restantes participantes começam a abrir-se com as provas por equipas, nesta ocasiom, foram o tiro com fisga, a chave, o tiro de corda, a luita galega, carreira por relevos e o voilei. Os pontos ao longo da tarde iam-se repartindo para Casas da Veiga ou Trasmiras que vam remontando posiçons e lutaram polos postos de prémios, sem finalmente consegui-lo.

Como era de esperar forom as provas de luita galega, o tiro de corda ou o volei as que mais expetaçom levantarom, e mesmo um nutrido público que desfrutou do espectaculo de desporto galego e popular que da Aguilhoar puxemos em andamento.

Para por-lhe fim à jornada, no centro social Aguilhoar houvo umha ceia e foliada com importante presença das equipas participantes que de forma animada arrancaram em rondalha polas ruas dos vinhos de Ginzo até a Sala Clan, onde se ia realizar o concerto de feche, com a actuaçom do Leo Arremocaghona .

 

Alí forom entregados os aguardados trofeus aos ganhadores, que finalmente foram, em primeiro lugar, Rairiz de Veiga que levou um xamom, umha garrafa de licor-café e umha taça, o segundo posto foi para os de Boado, que levarom um lacom, uns chouriços, umha garrafa de licor-café e umha taça, e o terceiro posto, para As Pegas, que levarom uns chouriços, umha garrafa de licor-café e umha última taça.

Da Aguilhoar querem agradecer a todos os que colaboraram desinteressadamente com esta jornada assim como a participaçom de todas as equipas.

 

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.