1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

Foto - Liga GallaeciaGaliza - Liga Gallaecia - A Liga Gallaecia, convida-vos à apresentaçom formal e inaugural da liga, o dia 07 de Agosto às 19:00 na Gentalha do Pichel. Esta apresentaçom foi aprazada devido à anulaçom dos atos do 25 por causa dos factos acontecidos nesta data.


A Liga Gallaecia, formou-se após um ano em que o futebol gaélico irrompeu no país causando furor, varias das equipas que jogavamos de forma irregular ao "desporto mais seguido em Eire" decidimos organiçarnos coma liga. Tras um duro trabalho o día 25 de Julho presentarémonos em sociedade antes do jogo do torneiodo dia da patria.

O futebol gaélico, e o desporto irlandes com mais apoio em Eire. Ademais de ser um desporto moi completo, ten os valores engadidos de fomentar o desporto de basse, nom mediatico, já que os jogadores professionais nom cobram, a pesar de ser ídolos. Também representa a irmandade emtre um pobo unido, o pobo Irlandes. Nós queremos, coa liga Gallaecia, representar os mesmos valores mas engadindolhe o nom segregacionismo, polo que nesta liga poden jogar persoas sem importar o genero.

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.