1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

apalpador colegios galegosGaliza - PGL - Novas iniciativas promovem esta figura do Natal na Galiza.


O Apalpador, a figura tradicional do Natal em diversas zonas da montanha do país, continua a conquistar novos espaços sociais nas festas natalícias. Assim, Rumboia Xoguetes vem de lançar umha série de bonecos que reproduzem a figura desta personagem para adornar e decorar as casas, espaços sociais e comércios.

Na mesma linha, o jornal digital Galicia Confidencialencetou umha nova campanha de promoçom para os seus subscritores com estes bonecos como presente e mulplicam-se também as iniciativas particulares que tomam esta figura solsticial como motivo para a sua elaboraçom artesanal.

O bondoso carvoeiro já se tem deixado ver também nas montras dalgum comércio para felicitar as festas do Natal, como neste de Santiago.

O Apalpador -conhecido sob o nome de Pandigueiro na comarca de Trives- é a figura mítica do Natal na Galiza. Segundo a tradiçom, fabrica durante o ano carbom e brinquedos com a madeira das árvores das altas montañas e bosques em que mora. Na noite do 24 ou do 31 de dezembro, desce às vilas, aldeias e cidades a visitar as crianças, toca-lhes o ventre para comprovar que comeram bem durante todo o ano e deixa-lhes umha presada de castanhas cozinhadas e, por vezes, presentes de madeira, desejando-lhes um bom ano novo cheio de felicidade e comida.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.