1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

banda-de-musica-de-salvaterGaliza - Nós UP - Após os últimos dados dos destinos orçamentares para este novo curso político 2012/2013, evidência-se o favoritismo que esta Cámara municipal- com Arturo Grandal à cabeça e Marta Varcalcel na batuta – sente por alguns organismos. Além disso, e aparentando interesse pola educaçom, deixa que associaçons mais pequenas que fomentam o desporto base, atividades gratuítas ou de baixo custe para crianças, atividades culturais, etc vaiam esmorecendo até desaparacer.


Queremos chamar a atençom com o que acontece com a Escola de Música de Salvaterra. Sem nengumha dúvida é um projeto interessante em quanto a educativo e beneficioso para crianças e adult@s. Um projeto que aplaudiriamos e apoiariamos de nom observar como nom só nasceu com umha diretiva "a dedo" senom que em poucos anos puidemos ver como se foi convertido numha pseudo-empresa inserida na rede caciquista de interesses de Arturo Grandal e PP local.

A associaçom gestora da Escola de Música vai receber neste curso político um total de 42.000euros para levar avante a continuaçom do projeto, assim como o da Banda de música que receberá máis 6000. Seria normal pensar, que destinada tal quantidade de dinheiro, o custo para quem tenha interesse diminuiria ou que qualquer criança, com baixa renda familiar, poderia formar-se na música. Mas a realidade é outra, pois ao tratar-se de um organismo privado quem gire ambos projetos, e nom ser umha subençom nem bolsa com um fim determindado, nom há menira de que maes e pais, ou qualquer pessoa interessada acceda as contas ou inverssom desses dinheiro público.

Tendo em conta que as instalaçons som municipais polo que nom se paga aluguer, que a banda cobra por atuaçom... quais som os motivos polos que o Concelho determina tal quantidade? Eis que por isso exigimos ao Concelho de Salvaterra apresente públicamente as contas e o destino desse dinheiro, o por e o para qué.

De Nós-Unidade Popular sabemos da importáncia da educaçom. E porque defendemos e luitamos polo direito a educaçom de qualidade e gratuita, instamos ao Concelho de Salvaterra á criaçom de umha Escola Municipal de Música.

Nom só é possivel, tendo em conta que já no municipio se conta com instalaçons, com material básico e com umha quantidade elevada de dinheiro público destinado com anterioridade a um projeto similar. Senom que como organismo público poderia facilitar o acceso a todas as pessoas, for qual for a sua renda familiar, assim como incorporar muitas melhoras, como no caso de outras escolas municipais:

- Desenrolo e incorporaçom de novas modalidades, segundo necessidades e demandas.

- Ajuda em material como aulas de ensaio com instrumentos comuns.

- Bolsas de estudo para facilitar a entrada e o mantimento na mesma.

- Formaçom adicional e convalidaçons para poder continuar estudos superiores.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.