1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

261012 2roteiroGaliza - Amig@s da Cultura - Por segundo ano consecutivo Amigas da Cultura organiza o Roteiro da Pantalha na mágica Noite do Samain, com o apoio do colectivo Capitán Gosende e a Irmandade Druídica Galaica.


Este ano o roteiro partirá da Eira Grande de Pedre (Cerdedo, Terra de Montes) a noite do 31 de Outubro às 20h. Desceremos pola corredoira da Pontapedre, antigo caminho veredeiro que comunicava com o norte de Portugal; atravessaremos o rio Leres pola ponte medieval, seguiremos pola beira do rio, achegaremos-nos ao pé da pedra antropomorfa do coto das Ínsuas, e após, visitaremos a aldeia do Serrápio (capela do século XVIII, cruzeiros e pombal).

Depois da caminhada terá lugar umha ceia de confraternizaçom em Casa Florinda (Pedre), com contacontos e queimada para celebrar o Ano Novo celta. Para se inscrever à ceia ligar para Anjo (650 369 046) ou Calros Solla (687 642 430), ou no correio-e amigasdacultura@gmail.com. O preço da ceia é de 15€ e haverá preços especiais para dormidas na própria Casa Florinda (30€ quarto duplo com almoço).

Importante! Trazer calçado ajeitado para água e terrenos irregulares e iluminaçom (tradicional e/ou eléctrica). Apreciara-se caracterizaçom (respeitando a tradiçom).

No caso de condiçons atmosféricas muito adversas o evento será adiado.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.