1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

180912 artabria14aniversarioGaliza - Fundaçom Artábria - Neste mês de setembro, a Fundaçom Artábria cumpre o seu décimo quarto aniversário. Catorze anos de trabalho pola defesa da cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos do nosso País.


É com este motivo, que organizamos umha série de atividades para dar conteúdo ao programa previsto para celebrar esta data tam assinalada. Ei-lo.

Na sexta-feira, 21 de setembro, haverá no nosso Centro Social o Concerto de Aniversário. Contaremos com os feneses Roger de Flor e os Silvestres e com as compostelanas Habelas Hainas. A entrada será de balde e as atuaçons começaram pontualmente às 22.30hs.

Já na sexta-feira, 28 de setembro, a partir das 20.30hs terá lugar a Repichoca Ártabra em que haverá petiscos a preços populares. Anima-te e traz o teu instrumento!

E para rematar, no sábado, 29 de setembro, às 21.30hs, haverá umha Ceia de Convívio para festejar estes catorze anos de trabalho polo reintegracionismo lingüístico, o monolingüismo social e a defesa da cultura nacional. O encontro terá lugar em O Petisco (Rua Rio Minho 6-8, Freixeiro - Narom) e terá um preço de doze euros por pessoa (12 €/pessoa).
Já te podes apontar ao balcom do Café-bar no Centro Social ou escrevendo para o correiodeartabria@gmail.com.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.