1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

310712 limiaGaliza - CS Aguilhoar - Finalizou o VII Festival da Mocidade que da Aguilhoar levamos organizando, anos após ano, mas nesta ediçom as dificultosas circunstáncias económicas também estiverom e estam presentes nos movimentos socais.


Assim, nesta ocasiom nom pudemos desfrutar dos concertos ao ar livre que desde os começos era umha senha de identidade. Porém, seguindo o sucesso da ediçom anterior, da Aguilhoar decidimos centrar os nossos esforços na programaçom de umha boa jornada desportiva, popular e galega, que puxe-se acima da mesa, nestes tempos de actualidade com o mundial de futebol e os jogos olímpicos, um desporto de base, nom profissional e baseado na camaradagem e, aliás, colocando a necessidade de umhas seleçons galegas poderem competir internacionalmente em pé de igualdade com o todos os povos do mundo.

Neste contexto, o sábado 28 de julho, sete equipa representivas de povos da nossa comarca, - A Sainza, Poligono, Casas da Veiga, Boado, Vilar de Santos, Lama de Paio, e As Pegas-, participaram das Olimpíadas Inter-Povos nas instalaçons desportivas da Moreira em Ginzo de Límia.

Mais de meio cento de participantes e alguns curiosos achegarom-se já pola manha cedo para correrem os 4000 m, que partiam da Praça Maior da vila, e que foi para a Sainza, os 100m e o lançamento de sacho, também forom para o combinado mouro-cristiao. Porém, o salto de longitude levou-no a equipa de Boado, e o lançamento de pedrolo foi para os das Casas de Veiga. O tiro com fisga que puxo fim à manhá, nesta ocasiom, levou-no a equipa das Pegas.

Já pola tarde, tinhamos as provas por grupos, onde arrassou novamente a Sainza, tanto no volei, como no espectacular tiro de corda. A continuaçom, também outras das provas estrela, foi a carreira popular por relevos, com carreira de sacos, ao chico, carretilha e carreira com a pataca numha culher na boca. E para terminar a luita galega, onde os e as particpantes quigerom medir a suas forças. A classificaçom final levou o xamom para a Sainza, como campeom, o lacom para o Polígono como segundo classificado, e a rastra de chouriços para as Casa da Veiga como terceiros da maratona desportiva.

Para por-lhe o fim à jornada, foi o Centro Social Aguilhoar o que acolheu num concerto superlotado, ao grupo viguês de ska Liska! que fixo dançar e troulear a todos aqueles que participaram na jornada. A seguir foi a entrega de trofeus a carrego de um representante da Aguilhoar que nom defraudou na sua intervençom. E ainda, umha improvissada foliada que continuou a festa desta ediçom, um tanto sui generis, do Festival da Mocidade.

Obrigadinhos/as a todos/as por tudo!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.