1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

7155308801 fb952f8dda zGaliza - Clube da Língua - O Projeto  Boina de Ouro é umha atividade criada polo Clube da Língua do IES Marco do Cambalhom de Vila de Cruzes. "O lema "Moderniza-te, pom boina" quer mostrar a intençom de renovar a imagem tradicional da boina e promove-la como acesório de vangarda estética.  Os "hipsters" estám passados de moda, chegou o tempo dos "boiners", sinalam desde o Clube da Língua do IES de Vila de Cruzes. 


Foto de Feans (CC by/2.0/)

O propósito desta iniciativa é pór de moda este acesório tradicional galego e promover o uso da nossa língua nas redes sociais, identificando o nosso idioma com as últimas tendências, a vangarda e o mundo da moda e da fotografia. O objetivo é criar espaços de relaçom em galego, vinculando o nosso idioma aos espaços sociais da gente nova.

Outro objetivo é promover valores de igualdade e um processo de reflxiom para a educaçom nom sexista, criticando as dinámicas que cousificam as mulheres no mundo da moda.

Ademais, querem promover o humor como ferramenta necessária nos processos educativos, assi como a relaçom do ámbito educativo com outros ámbitos sociais.

Para isto está-se a fazer um concurso de fotografia que consta de duas categorias: Prémio BOINA DE OURO, no que se terá em conta a qualidade, originalidade, criatividade e o valor sociocultural da fotografia. E prémio BOINA DA SIMPATIA, que tem como objetivo a participaçom das redes sociais com fotografias realizadas espontaneamente; com teléfonos, selfies, de grupo... para impulsar a imagem da boina com humor e simpatia.

No júri, à parte de alunado e professorado do IES Marco do Cambalhom, participarám Elena Ferro, a zoqueira de Merza, representando o mundo da moda, e a empresa de fotografia Bernabé.

Ademais, o projeto vai ter a colaboraçom da página de últimas tendências www.disquecool.com, revista especializada em moda, internet e comunicaçom.

Aseguram desde o Clube da Língua: "Elena Ferro vem demostrando que um calçado tradicional muitas vezes desprestigiado como os zocos pode chegar a ser um calçado na vanguarda da moda europeia. O seu passo polas feiras mais prestigiosas, como a de Milám, demostra que a nossa cultura tradicional tamém pode ser moderna e de última tendência."

Haverá um único prémio por categoria que consistirá numha boina bordada para a ocasiom. O prazo do concurso: a tempada outono-inverno.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.