1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

II-encontros-minaria.min 2-723x1024Galiza - Diário Liberdade - Sábado dia 8 de novembro,o CS Mádia Leva de Lugo o II Encontro sobre os Impactos da Mineraçom, organizado pola plataforma ContraMINAcción.


No Encontro, que decorrerá em jornada de manhá e tarde, haverá presença de várias ponentes que abordarám questons relacionadas com as consequências da mineraçom na Galiza: impactos na agricultura e no património, megamineraçom e saúde, consecuencias da atual legislaçom mineira e possíveis alternativas.

Assim, o caso de Cimentos Cosmos (que, para além da sua agressiva atividade, está a denunciar a vizinhança que contesta a empresa) ou a afeitaçom que a Terra Chá poderia sofrer com os planos extrativos promovidos por empresas e administraçons autonómicas serám alguns dos casos específicos de que ponentes como Xoan Doldán, Marcos Celeiro, Isabel Vilalva ou María Teresa Barral.

O programa inclui um jantar no Centro Social na pausa do encontro, e é necessária inscriçom prévia (tanto para o jantar quanto para a assistência ao Encontro) nesta ligaçom.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.