1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

lixocarançaGaliza - ADREP - Foi imposible rematar as tarefas nunha soa xornada, os centos de quilos retirados (máis de 500) dan unha lixeira idea do estado calamitoso en que se encontra a ría de Ferrol.


Queremos especialmente chamar a atención ás autoridades sobre os residuos retirados, o 70% destes é material hospitalario, bolsas de colonoscopia (e outras), toallas de escuma enxaboadas, bastóns para limpar os oídos e ata restos de pomadas. Sen lugar a dúbidas estes restos proceden dun centro de saúde da zona, ben do Ambulatorio de Caranza ou do Hospital Xeral.

Solicitamos públicamente ao Concelleiro de Servicios, que ordene a retirada das bolsas de lixo recollidas, estás encóntranse na parte superior da cala. (Recomendamos que leven un camión pequeno).

Estos traballos forman parte dunha campaña a nivel global organizada por "Surfrider Foundation", coñecida tamén como Iniciativas Océano. Esta é a segunda acción que acometemos dentro desta iniciativa, e por desgracia, teremos que volver o sábado que vén para rematar a faena.

Pola paralización do malgasto de 916.000 euros na Praza de España, e outro 1.000.000 de euros para a Costa de Mella.

Foto: Açom Direta de Recuperaçom de Espaços Públicos de Ferrol - Lixo recolhido em Carança.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.