1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

030213 touradas nom corunhaGaliza - Galiza Confidencial - Na sexta-feira passada diferentes pessoas vinculadas à cidade da Corunha decidírom constituir a “Mesa de Participaçom Cidadá”, um espaço de coordenaçom da sociedade civil contra a participaçom das instituiçons municipais no financiamento de festejos taurinos ano após ano.


A Mesa ficou conformada por umha decena de vizinhos e vizinhas que fam parte de setores mui variados. Profissionais autónomos, trabalhadores por conta alheia, da saúde pública e dos serviços sociais e pessoas desempregadas unírom-se com um objetivo comum e a ideia de fomentar a incidência popular em oposiçom às touradas.

A criaçom deste coletivo visa cobrir o vazio existente a respeito da participación cidadá á hora de decidir sobre certos aspetos de gestom na Corunha, e ao feito de que as demandas realizadas por outras organizaçons sobre a possibilidade de convocar um referendo ao redor do pagamento de subsídios a empresas que organizam festejos taurinos caerám no esquecimento, apesar do apoio de grupos políticos da oposiçom.

O coletivo também tem o intuito abrir as assembleias a outros coletivos culturais, estudantis, vizinhais e sociais, na reivindicaçom comum de umha cidade que nom financie com dinheiro público umha atividade violenta com os animais.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.