1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

vigocanalizacomGaliza - Nós-UP - Desde que Corinha Porro conseguiu ser alcaldesa da cidade, e como conseqüência do "plano E" do governo espanhol de Zapatero, houvo via livre na financiaçom económica para a modernizaçom dos passeios da cidade, as mal chamadas "humanizaçons". Estes fundos públicos nom servírom para melhorar as infraestruturas, simplesmente maquilhárom umha cidade com graves deficiências urbanísticas.


A concepçom inicial da ex-alcaldesa do PP -continuada por Abel Caballero, mas sem o dinheiro estatal para mal-gastar-, acrescentou na ideia da existência de duas cidades. Duas categorias de vizinhas e vizinhos, simplesmente condicionada polo número de votantes que representam: o centro da cidade e o Vigo rural.

Após vários centenares de milhons de euros que fôrom mal-gastos desde os orçamentos da câmara municipal, muitas ruas fôrom modificadas, melhorando a estética, o mobiliário urbano e, nalgumhas ocasions, a modernizarom dos contentores de recolhida de lixo.

Lamentavelmente as carências urbanísticas da cidade nom som estéticos, Vigo cresceu nos últimos 50 anos de maneira exponencial  e sem nengumha planificaçom, e hoje, com a cumplicidade do político de turno, pagamos as suas conseqüências.

Cada inverno, com a chegada das chuvas, repete-se o mesmo problema: numerosas ruas de Vigo ficam inundadas. O Areal, a Alameda, Bouças, Beiramar ou Portanet-Balaidos ficam isoladas e sem acesso adequado pola má ou nula canalizaçom existente.

Hoje é a vizinhança de Cabral e Teis a que começou umha intensa campanha de agitaçom e protestos na rua para denunciar polo mal estado do pavimento nos seus bairros. Amanhá tocará-lhe a outro bairro, mas enquanto o pavimento da rua Príncipe continue perfeito, Caballero fará ouvidos xordos e nom moverá um dedo.

"A rua é minha" foi umha das frases mais famosas do ex-franquista Fraga Iribarne na sua etapa de presidente da Junta. Essa mesma frase, utilizá-la o alcaide de Vigo, Abel Caballero, que faz caso omisso dos graves problemas da vizinhança.

Da Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular de Vigo exigimos, mais umha vez, a imediata reparaçom do pavimento dos bairros de Teis e Cabral, assim como umha melhora nas canalizaçons de toda a cidade. Também queremos manifestar o nosso apoio a todos os coletivos ou associaçons de vizinhas que procuram melhoras urbanísticas no seu contorno.

Foto: Nós-UP


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.