1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

031112 supermercado greciaGaliza - AMI - A passada quarta-feira umha expropriaçom foi realizada numha supermercado Gadis na cidade de Compostela. Esta açom suma-se as realizadas já em Lugo, Ourense, Ferrol, Ponte-Vedra, A Corunha…


Nesta açom, arredor das 19:30h, umha dúzia de pessoas entrarom num Gadis situado na Praça de Vigo. Cada umha portava umha saca reutilizável na que forom carregando produtos de primeira necesidade como aceite, leite, pasta, arroz, conservas, bolachas… A sua saída, repartirom umha volantina baixo um mirada das pessoas lá presentes. Esta comida foi expropriada polo Povo para o Povo, e foi deixada no conhecido como «calejom de direito”, passo continuo do estudantado do Campus Sul.

Esta açom soma-se a outras já realizadas em todo o Pais, como em Ourense, na que umhas dez pessoas entrarom num supermencado do Souto arredor das 12:00h, e levarom-se 2 carrinhos da compra, um deles quedou polo caminho pola “necesidade” das empleadas em proteger a quem as explora. Em Ferrol, 6 desempregadas forom julgadas por expropriar alimentos básicos num “Maxi Dia” por valor de 25 euros. Em Corunha, reivindicado polo «Komando Robin Hood» num supermercado na rua Orillamar, qualificando o ato de «açom anticapitalista e autónoma», e acompanhado com um comunicado subido ao Indymédia Galiza.

Disponibilizamos o panfleto repartido em Compostela:

A fame e a raiva que sentimos som raçons suficientes para fazer o que fizemos. Fame e raiva que sentimos por viver em precário, por esta situaçom de escravidom permanente. Estamos fartas de aguantar ofensas, de que nos explorem e nos oprimam, que destruam a Nossa Terra. Mais nom contentes com isso, fam-nos pagar as consecuências da sua gestom. Nós, as oprimidas temos que pagar a sua crise, a que eles criarom.

Já basta! Nós, o Povo, temos que armar-nos de valor e ergermo-nos para demostrar-lhe a essa calanha que nom é fácil fazer-nos calar, que nom lhe será fácil roubar, que já nom somos simples escravas do seu sistema. Somos pessoas conscienciadas que vamos fazer que a crise a pagem eles!

Os saqueios aos supermercados som só umha pequena parte do trabalho que devemos, como Povo organizado, realizar. Os bancos e as multinacionais som os verdadeiros causantes da crise econômica que aterece ao nosso Povo, que fai que existam despejos de famílias que nom podem pagar a hipoteca a fim-de-mês, que fai que existam milheiros de pessoas sem direito à umha sanidade, sem direito a umha educaçom pública, etc…

Que nom te enganem, nós nom roubamos, temos direitos! Une-te aos saqueios! Que nom te roubem!

Ergue-te! Sal a rua! Reclama o teu!

Desde a Assembleia da Mocidade Independentista chamamos a toda a gente oprimida e sem recursos a pratica destes feitos dia a dia, já que nom temos porque mendigar. A comida, ao igual que muitas das cousas que nos privam, é um direito!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.