1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

131111_p46Galiza - NÓS-UP - Número 46 do jornal Pedroso: Os cem primeiros dias de Conde Roa como alcaide de Composela ocupam a capa do vozeiro da Assembleia Comarcal de NÓS-UP da capital galega.


O resto dos conteúdos do jornal contam com um artigo de Carlos Santiago sobre a nova política municipal do Concelho, umha análise sobre a tentativa de transladar o mercado de gando de Ámio para Silheda e umha entrevista a um dirigente vicinal do bairro de Conjo.

A partir deste número a seçom de municipal conta com um novo espaço intitulado Conderoadas dedicado a recolher as melhores intervençons públicas do alcaide compostelano.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.