1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

evansGaliza - O Facho - O vindouro dia 11 Março, terça (martes), o pesquisador e académico, Joám Evans Pim, intervirá dentro do Ciclo: Economia, História e Ciências Sociais. A sua exposiçom versará sobre: "A Paroquia Galega, Possibilidades de Auto-Governo”.


Evans Pim faz parte da Academia Galega da Língua Portuguesa e da Associaçom Véspera da Nada por umha Galiza sem petróleo. Trabalha como director do Center for Global Nonkillinga, instituçom sediada no Hawai. Com a qual desenvolveu diversas publicaçons. Entre as mais recentes, Nonkilling Security and the State, Nonkilling Media, assim como um trabalho em War, Peace, and Human Nature (OUP).

Na actualidade completa o seu doutorado em ciências sociais na Universidade Äbo Akademi da Finlândia, onde também lecciona no Mestrado de Investigaçom pola Paz, Mediaçom e Conflictos. Con anterioridade, licenciou-se em Jornalismo na USC e em Antropologia Social e Cultural pola UNED. Contibuiu em obras de referência como The Oxford Intenational Encyclopedia of Political Science (CQ Press/Sage). Assim mesmo foi Director do Curso de Especializaçom em Estudos Árabes e Islâmicos da UIMP, Membro do Conselho Assessor do Centro de Estudos de História do Atlântico (Governo Autónomo da Madeira); Membro do Conselho Assessor da Revista de Estudos Estratégicos da U.F.F. (Brasil); Assessor do Centro de Estudos Estratégicos da U.D.R.(Colômbia); Diretor das revistas Asteriskos e Strategic Evaluation. Tem inumeráveis trabalhos publicados em diversas revistas de investigaçom.
Como membro do Partido da Terra, tem-se implicado na procura de fórmulas políticas e jurídicas para a consecuçom do autogoverno assemblear comunitário nas paróquias galegas.
 
 
Dia: 11 Março 2014 – Hora: 8 do serám
Portas Artabras – Rua Sinagoga nº 22
Cidade Velha - Crunha


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.