1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)

190212_cruzGaliza - Diário Liberdade - A Assembleia Republicana de Vigo pendurou um cartaz com o logótipo da Cámara Municipal de Vigo e a palavra "Alcaldia" para chamar a atençom sobre a manutençom em pé da enorme Cruz fascista que preside o parque do Castro.


Foto: Assembleia Republicana de Vigo.

A açom ridicularizou também o afám de protagonismo de Abel Caballero, conhecido pola insistência em fazer figurar a "alcaldia" nos anúncios emitidos pola Cámara Municipal até tempo recente, em que o BNG exigiu o fim dessa prática de exaltaçom pessoal do presidente da Cámara e dirigente do PSOE.

Cabe salientar que o "socialista" Abel Caballero tem defendido em diferentes ocasions a permanência da Cruz franquista em frente da sede municipal, umha cruz que exalta o papel dos genocidas vencedores da Guerra Civil espanhola e as vítimas do bando fascista nesse conflito bélico.

A Cruz fascista do parque do Castro foi já pintada de cor de rosa por NÓS-Unidade Popular, que mantém legendas contra a simbologia franquista pintadas na sua base.

O governo municipal ordenou imediatamente a retirada da Cruz, mas os companheiros e companheiras da Assembleia Repúblicana de Vigo remetêrom várias imagens ao Diário Liberdade, para que os nossos leitores e leitoras fiquem sabendo que, durante umhas horas, o Entruido viguês denunciou o papel do líder municipal do PSOE como defensor do franquismo.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.