1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)

LSCEstado espanhol - Diário Liberdade - O Congresso dos Deputados espanhol deu luz verde à Lei de Segurança Cidadã, que atenta contra direitos democráticos fundamentais como a liberdade de reuniom, de manifestaçom e de expressom. Esta lei, que fica agora pendente da aprovaçom definitiva do Senado, foi elaborada, defendida e votada unicamente polo Partido Popular.


Na quinta-feira 11 de dezembro, o Congresso dos Deputados aprovou a Lei de Segurança Cidadã (LSC) apesar da oposiçom de todos os grupos parlamentares exceto o Grupo Popular, cuja maioria absoluta garantiu a aprovaçom do texto com apenas 50 emendas aceites das 270 apresentadas. Trata-se de umha lei de ordem público concebida para defender os interesses do governo e desenhada para controlar, reprimir e sancionar os protestos populares em detrimento dos direitos e liberdades fundamentais da cidadania.

O texto desta iniciativa legislativa incorpora até 15 novas infraçons e sançons contrárias às liberdades de reuniom e de manifestaçom, todas elas relacionadas com os movimentos sociais surgidos contra os cortes em direitos e serviços públicos e os abusos de poder do governo do Partido Popular e do capital. Assim, em resposta às mobilizaçons contra os despejos e aos protestos às portas dos edifícios parlamentares estatais e autonómicos, a LSC recolhe multas de entre 600 e 30.000 euros para quem participar neles, igual que para quem cometer os delitos de desobediência e resistência à autoridade, de desordens ou de negativa a identificar-se. As faltas de respeito à polícia, a reuniom em espaço público, a ocupaçom de entidades bancárias e outros imóveis, a presença em centros sociais ocupados ou a retirada de material colocado pola polícia podem ser objeto de sançom de entre 100 e 600 euros. Aliás, legaliza as 'listas negras' de ativistas, os controlos de identidade arbitrários e as redadas preventivas, e permite dissolver umha manifestaçom sem prévio aviso.

A 'Lei Mordaça' supóm também um claro ataque à liberdade de expressom e ao direito da cidadania a ser informada, umha vez que serám impostas multas de até 30.000 euros a quem grave atuaçons policiais e a quem divulgue sem autorizaçom imagens e dados de agentes das forças de segurança do estado, garantindo com isto total controlo sobre as informaçons e total impunidade dos corpos policiais nas suas açons repressivas.

Para além da criminalizaçom dos protestos sociais, a LSC recolhe também outros pontos que atentam contra os Direitos Humanos, como a legalizaçom das devoluçons 'em quente' de imigrantes irregulares detectados na fronteira com Marrocos ou a penalizaçom da venda ambulante com multas de até 600 euros.

Segundo a nova lei, os delitos de faltas que antes eram julgados por via penal som agora resolvidos por via administrativa, o qual dificulta a defesa da pessoa sancionada e implica o pagamento de taxas judiciais para a apresentaçom de recurso por via judicial.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.