1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (13 Votos)

301012 policiaexplosivos2Galiza - Diário Liberdade - As fotos difundidas polo regime correspondem a detençons passadas.


Poucas horas após a detençom de ativistas sociais em Narom, o Ministério do Interior espanhol pom em funcionamento o seu aparelho de desinformaçom.

À nota de imprensa sobre a que já noticiamos neste diário (e reproduzida quase literalmente por todos os meios comerciais, como é habitual sem contrastar a informaçom com fontes próximas das pessoas detidas) soma-se umha montagem ainda mais descarada, perpetrada polo Ministério do Interior espanhol através da sua conta no twitter.

Assim, ao longo da manhá de hoje o organismo espanhol acompanhou as informaçons sobre a detençom de independentistas com fotografias de elementos que a polícia já assegurou ter incautado a 30 de novembro de 2011, na açom  que naquela altura levou à cadeia quatro ativistas, acusados de pertença à "Resistência Galega".

À esquerda e ilustrando este artigo, tweet difundido ontem polo Ministério do Interior espanhol sobre a detençom de dous ativistas em Narom  

Abaixo, imagem difundida pola polícia espanhola em novembro de 2011

301012 policiaexplosivos1

O leitor e a leitora terá verificado que qualquer semelhança entre ambas as fotografias é puro acaso.

Mas nom contentes com isso, o Ministério do Interior espanhol dinfundiu mais umha fotografia com a notícia da detençom dessas duas pessoas em Trasancos ontem. Desta vez, acompanhárom o tweet com umha explicaçom (foto) para tentar relacionar diretamente a foto com as detençons. Porém, a fotografia corresponde também a 2011:

Mais um tweet difundido ontem polo Ministério do Interior espanhol sobre a detençom de dous ativistas em Narom

301012 policiaexplosivos4

Abaixo, imagem difundida pola polícia espanhola em novembro de 2011

 301012 policiaexplosivos3

A imagem usada nesse segundo tweet foi a difundida polo Ministério espanhol aos meios comerciais na sua nota de imprensa, provavelmente aproveitando que nom é tam conhecida como a primeira delas, muito mais 'espectacular' e adequada para estabelecer julgamentos prévios na média do regime, como aconteceu em 2011 e como volta acontecer agora.

As tácticas repressivas do governo espanhol, implementadas principalmente através do Ministério do Interior e as forças policiais e reforçadas num contexto de crescente conflitividade social, estám a merecer contundentes condenas no ámbito internacional nos últimos meses.

Fotos: 1 e 3 do Ministério do Interior espanhol, 2  e 4 da polícia espanhola (via Europapress).


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.