1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (11 Votos)

Foto - Estatua do Che Guevara em OleirosGaliza - Diário Liberdade - O Partido Popular nom condenou a açom. 


A Cámara Municipal de Oleiros (comarca da Corunha) recebeu na manhá de ontem (04/07) um envelope com umha fotografia de Juan de Bourbon (pai do atual rei espanhol), outra de Francisco Franco e umha substáncia química ainda sem definir, e que neste momento é analisada pola Guarda Civil.

Várias trabalhadoras e trabalhadores, vereadores e membros da equipa de governo municipal (entre os quais nom estava o presidente) tivérom que permanecer isolados do interior do edifício por volta de umha hora.

O governo municipal de Oleiros, dirigido pola Alternativa d@s Vizinh@s desde fai anos, tem-se caraterizado por umha importante política social e cultural e por um posicionamento público em favor de posturas comunistas e anti-imperialistas, o que fai bastante claro por quê foi este o objetivo da ameaça espanholista.

A sucursal galega do maior partido da ultradireita espanhola, o Partido Popular, nom condenou a ameaça terrorista. Ainda, o delegado do governo espanhol na Galiza, Samuel Juárez (do mesmo partido), tampouco falou em "organizaçom terrorista", como sim fijo em numerosas ocasions em referência a sabotagens com reivindicaçons de esquerda e de liberdade para a Galiza.

O PP também se negou em repetidas ocasions a condenar institucionalmente o franquismo, lema principal desta açom terrorista.

Densa rede de recrutamento e financiamento

O espanholismo radical dispom de umha densa rede de financiamento e recrutamento na Galiza e noutros países sob administraçom de Madrid.

O maior partido do conglomerado conta, ainda, com um aparelho de captaçom juvenil em que as Nuevas Generaciones sofrem umha lavagem cerebral em que lhes é inserida a doutrina extremista. O partido financia-se com dinheiro das instituiçons, do empresariado (vendo-se envolvido atualmente em diversos escándalos a respeito desse assunto) e com os pagamentos da sua militáncia.

As redes do espanholismo nom se acabam nas organizaçons políticas, e atingem o desporto, a cultura e todas as áreas da vida das pessoas que vivem no que eles e elas chamam "la nación española".

Foto: A estátua do Che Guevara perto de Bastiagueiro foi umha das iniciativas mais conhecidas do governo municipal.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.