1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

entruidomadiaGaliza - Diário Liberdade - O entruido ganha protagonismo em Lugo. Em Ferrol destaca a natureza.


Numerosas atividades decorrerám neste fim de semana nos vários centros socias que há na Galiza, como por exemplo primeira Estalotada de 2015 do Pichel compostelano. Mas o tecido associativo nom descansa e já há atividades programadas para a semana próxima.

Hoje fôrom anunciados novos eventos em Lugo e Ferrol.

Lugo

Em Lugo o entruido já chega aos centros sociais, e o Mádia Leva! programa eventos relacionados com essa festa: Na quinta-feira 5 de fevereiro às 20h30 organizam umha palestra sobre o entruido tradicional na Galiza na que falará Xosé Manuel Seixas. Umha oportunidade para achegarmo-nos aos entruidos mais populares do País, as suas máscaras principais, etc. ... Também servirá para conhecer o entruido de Santiago de Arriba, em Chantada, local que a gente do Mádia Leva! visitará na terça-feira de entruido, 17 de fevereiro,  para conhecer o seu tradicional Entruido RibeiraoCumpre inscrever-se para organizar a viagem.

O mesmo centro social luguês terá teatro no sábado 7 de fevereiro, com a representaçom da obra Einstein polo Grupo Teatral a Espelunca, composto por antigo alunado de português na Escola Oficial de Idiomas de Ferrol. Será às 20h00.

Ferrol

Precisamente em Ferrol, e no mesmo dia em que os e as luguesas desfrutaram dessa obra teatral, a Fundaçom Artábria propom visitar o Museu Galego de História Natural, sediado na Porta de Canido em Ferrol, da mao do biólogo e membro da SGHN Joám Luis Ferreiro, mais conhecido como Césio. O museu é fruto de muitos anos de trabalho da Sociedade Galega de História Natural contando com umha das mais importantes coleçons de restos ósseos de mamíferos marinhos. Para mais informaçom sobre o museu ou sobre a entidade que o gestiona pode-se consultar o seu web:http://www.sghn.org/. A visita partirá da mesma entrada do museu polas 17.30 e após a visita haverá petiscos no centro social ferrolano.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.