1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

CARTAZANIVERSARIOGaliza - CS Gomes Gaioso - No próximo 25 de abril o Centro Social cumpre seis anos desde que, em 2008, abriu as suas portas ao público.


Aquele dia convidou-se a uns petiscos no local para que as pessoas que assim o quigêrom vinheram conhecer o centro social novo que havia no bairro de Monte alto na Corunha. Depois, os amigos de Trapallada e Ulträqäns tocárom para nós numha sala de concertos próxima. Ao dia seguinte jantar de convívio, o hip-hop de Nitram e Gende (Machina) e a música de Nelson Quinteiro completaram dous dias intensos de atos que encetavam o percurso de um projeto novo na cidade. 

Este ano, após 6 de caminho, a entidade já consolidada e assentada no bairro celebra o seu VI aniversário. Temos a honra de manter amizades como a de Nelson Quinteiro que desta volta apresentará, como solista, o seu disco Gharbo, será o dia 24.

Já no dia 26, mais umha amiga, Isabel Risco, fará um monólogo prévio à sessom de música galega que amenizará o resto da noite através de DJ Mourinho.

Também, a equipa de futebol gaélico Cascarilha, cujo local social é o Gaioso, traz-nos a coorganizaçom do terceiro tempo da Liga Gallaecia, implicará a estreia na Corunha da versom mista deste desporto.

Convidamos-te a que compartilhes connosco esta data e gozes das atividades que oferecemos, porque só com a tua presença é possível e fai sentido este esforço.

Cá tés o programa completo dos eventos:

24 de abril às 20h30
- Concerto apresentaçom do Gharbo de Nelson Quinteiro (como solista).

26 de abril
-Jornada da Liga Gallaecia de futebol gaélico nos campos da Torre.
*17h Suévia (Compostela) - Torques (Lugo)
*18h30 Cascarilha (Corunha) - Ambilokwoi (Vigo)
*Terceiro tempo às 21h no Centro Social

-Degustaçom de petiscos às 21h00
-Monólogo de Isabel Risco às 21h30
-Música galega a partir das 22h

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.