1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (10 Votos)

131010 liga gallaeciaGaliza - Diário Liberdade - O passado sábado dia 5 de outubro, numha jornada marcada pola soalheira do sol do outono, inaugurava-se nos campos de Nadela a Liga Gallaecia, primeira competiçom mista da história do futebol gaélico, com a participaçom das corajosas equipas Afiadoras (Ourense), Cascarilha (Corunha), Suévia (Compostela) e Torques (Lugo).


Primeira liga mista do Futebol Gaélico:

Nascido na Irlanda, o futebol gaélico é o desporto mais popular daquele país conservando férreas regras sobre a condiçom amadora dos jogadores e fugindo de um sistema que tenciona pôr os desportos ao serviço do capital.

Na Galiza, após a criaçom de diferentes conjuntos masculinos e femininos reconhecidos pola Associaçom Atlética Gaélica (GAA), surgiu ainda a necessidade paralela de criar um desporto de base que promovesse a integraçom desportiva de homens e mulheres.

Com esta ideia em mente, as equipas envolvidas neste processo (Afiadoras, Cascarilha, Faísca, Suévia e Torques) anunciárom no 7 de agosto em Compostela a eminente criaçom da Liga Gallaecia, competiçom mista em que participam indistintamente homens e mulheres que tencionam rachar com os roles de género avançando no caminho da igualdade.

Depois do jogo tem ainda forte importância o chamado terceiro tempo, jornada de convívio entre os e as participantes da liça desportiva que deverá organizar a equipa local.

Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades. Podes pagar com cartom bancário ou PayPal.

Microdoaçom de 3 euro:

 

 


Primeira jornada da Liga Gallaecia:

131010 nadelaAbrigados do vento por umha deleitosa carvalheira e com o fulgente astro rei acima das testas juntavam-se no meio do campo sob a marcha do antigo reino da Galiza as equipas participantes na primeira jornada, com excepçom das Afiadoras, que chegárom mais tarde.

Suévia - Cascarilha

Minutos depois, às 17h00, o Cascarilha –que chegou com três lesionados ao campo e sem jogadores de recâmbio- punha a bola em andamento acusando, a seguir, a falta de efetivos e recolhendo umha chuva de golos do fundo das redes. O Suévia foi claro dominador do encontro mostrando maior controlo do jogo durante a primeira metade.

A história, contodo, deverá lembrar o nome da primeira mulher que participou no jogo inicial da primeira liga mista da história do futebol gaélico, a valente Patrícia Fidalgo do Cascarilha.

Torques – Afiadoras

Às 19h00 saltavam à relva as equipas de Lugo, em condiçom de locais, e Ourense no que viria a ser o jogo mais emocionante da tarde. Com um futebol de combinaçom por parte de ambas equipas e forte intensidade física durante as duas partes do encontro, a pugna viraria do lado dos Torques de Lugoslávia nos últimos minutos do jogo, desatando a emoçom da torcida local, que coloriu as bancadas com botes de fumo, cartazes e animados cânticos de apoio.

Terceiro tempo:

Os Torques de Lugoslávia brindárom umha afetuosa e fraternal acolhida às equipas convidadas com bebida, petiscos e música no local social da Associaçom Cultura do País. As mais resolutas achegárom-se ainda às festas do Sám Froilám, que tinham lugar a escassos metros do lugar.

Resultados da primeira jornada:

1ª – (2 pontos) Suévia

2ª – (2 pontos) Torques

3ª – (0 pontos) Afiadoras

4ª – (0 pontos) Cascarilha

A equipa de Compostela lidera a competiçom no fim desta primeira jornada empatada a pontos com os Torques de Lugoslávia. Fecham a concorrência as Afiadoras de Ourense e o Cascarilha da Corunha.

Eis os resultados:

Suévia 14-8, Cascarilha 1-0

Torques 4-4, Afiadoras 3-2 

As equipas:

Afiadoras Futebol Gaélico:

131009 Gaelico 2 Afiadoras

 

Cascarilha Futebol Gaélico:

131009 Gaelico 3 Cascarilha

Acima, de esquerda a direita: Cátia Garrido, Carlos Ares, Ângelo Pineda, Patrícia Fidalgo, Chúri. Abaixo: Lex Lorenzo, Alberto Pombo, Afonso Mendes. 

 

Suévia Futebol Gaélico:

131009 Gaelico 4 Suevia - Cascarilha

Acima, com camisola amarela e misturados com as jogadoras do Cascarilha, de esquerda a direita: Óscar, Mánu e Alex. Abaixo: Lucas, Odilo, Ángel (com camisola preta e escudo do Suévia) e Guílhe.

 

Torques de Lugoslávia:

131009 Gaelico 5 Torques

 Acima, de esquerda a direita: Isma, Borxa, Isa, Carlos, Rubém, Brais, Maria, Anjo, Vítor, Xabi, Pablo, Domi, Tino (Treinador), Alex, Evinha. Abaixo: Moucheiro, Somoça, Antom Castro, Pablo, Carlos Gueimonde, Diego.

 

Soma-te à experiência e participa no futebol gaélico!

Às quatro equipas participantes na liga regular mista, deve acrescentar-se ainda o Faísca de Vigo. Todas elas convidam às pessoas interessadas a participarem nos treinos abertos organizados semanalmente em cada cidade para viverem a emoçom do gaélico. Eis os horários e espaços de treino:

Afiadoras: Sexta-feira (20h30) Seixalbo, no torreiro da festa, Ourense.

Cascarilha: Quartas e Sábados (17h00) no Campo de areia de Labanhou, A Corunha.

Faísca: Informaçom no Centro Social Fáisca, O Calvário, Vigo.

Suévia: Segunda-feira (21h30) no campo de Sam Lázaro, Compostela.

Torques: Sexta-feira (19h30) no campo de futebol de Nadela, Lugo.

Próximo evento

O próximo encontro da Liga Gallaecia, marcado para o dia 23 de novembro, será organizado polas Afiadoras de Ourense nos campos de Mançaneda.

Do Diário Liberdade, somando mais um contributo para a naturalizaçom deste desporto de base e integrador, continuaremos informando sobre todos os jogos desta competiçom. 

Mais informaçom:

Liga Gallaecia

Afiadoras de Ourense

Cascarilha da Corunha

Faísca de Vigo

Suévia de Compostela

Torques de Lugoslávia

Se na tua vila ou cidade ainda não houver equipa, organiza-te e participa!

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.