1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)

manualgalego cort.redimensionadoGaliza - Diário Liberdade - Umha ediçom digital de 2010 do Manual da autoria de Maurício Castro, Beatriz Peres Bieites e Eduardo Sanches Maragoto acaba de ser disponibilizada online gratuitamente para consulta e descarga.


A obra foi publicada inicalmente em 2007, esgotando-se em poucos meses. A atual é umha reediçom só digital de 2010, adaptada ao Acordo Ortográfico segundo a proposta da AGAL.

Este manual inclui normas ortográficas, morfossintáticas e lexicais, assim como conselhos estilísticos para a redaçom de textos em galego. Também conta com amplos glossários toponímicos, campos semánticos galego-espanhol-inglês, falsos amigos galego-espanhol e um guia para evitar a linguagem sexista. O leitor ou leitora vai encontrar ainda paradigmas gramaticais completos para consulta pontual.

O Manual galego de língua e estilo pode ser consultado e descarregado aqui.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.