1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

atrezzoescrachoGaliza - DdoOLeR13 - No sábado, dia 25 de maio, terá umha nova ediçom do Dia do Orgulho Lusista e Reintegrata (DdoOLeR) - XIII Dia Internacional da Toalha, que este ano atinge a sétima ediçom. Desta volta, a madrinha do evento é a escritora Teresa Moure, quem há poucas semanas convulsionou a cultura institucional ao anunciar o passo «às filas do NH». Cumpre lembrar que o DdoOLeR tivo também em anos passados ilustres padrinhos e madrinhas, como Ugia Pedreira, Carlos Quiroga, Comba Campoi, Carlos Valcárcel, Quico Cadaval ou João Guisán.


Com motivo do DdoOLeR 2013, a madrinha, Teresa Moure, publica o manifesto Quatro imagens autênticas e uma só revolta interior. É umha publicaçom por entregas da qual já aparecem três das quatro partes no blogue do evento.

A seguir, reproduzimos o programa do evento:

A PARTIR DAS 20H (LG. MASSARELOS):

* JOGOS DE TOALHAS (EXIBIÇÃO)
* ESCRACHO AO ILG
* PREGÃO x TERESA MOURE

A PARTIR DAS 22H (C.S. O PICHEL):

* TOWEL PARTY
- PREGÃO x TERESA MOURE (R)
- Portugaleoke, DJs & VJs
- Caipirinha, -oska, -íssima, -ega, -ão
- Surpresas

A toalha

A toalha é o símbolo do DdoOLeR por um duplo motivo. O primeiro, que muitas pessoas tomárom contacto com a variante portuguesa da nossa língua «indo mercar toalhas a Valença do Minho e outras localidades do norte de Portugal», assinalam os promotores da iniciativa. O segundo, que foi um 25 de maio quando faleceu Douglas Adams, autor d'O Guia do Mochileiro das Galáxias, no qual se mencionava a toalha como elemento imprescindível de todo aventureiro... motivo polo qual os seguidores de Adams criárom o Dia Internacional da Toalha (XIII ediçom já), que na Galiza se une ao Dia do Orgulho Lusista e Reintegrata.

25 DE MAIO, SAÍMOS DO ARMÁRIO!!!

COLABORAM: AGAL e A Gentalha do Pichel

Foto: DdoOLeR13


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.