1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

100815 tsiprasGrécia - LibreRed - [Traduçom do Diário Liberdade] O Governo de Alexis Tsipras e a Troika, conformada polo Banco Central Europeu (BCE), o Fundo Monetário Internacional (FMI) e a Comissom Europeia (CE), reunírom-se nesta sexta-feira para avançar num plano de privatizaçons sem precedentes no país.


Desta maneira, o Executivo grego dará luz verde à venda de empresas do Estado como a Autoridade Portuária do Pireu, infraestruturas públicas (portos, aeroportos, portos desportivos), e ativos imobiliários.

Além disso, também se estuda a privatizaçom dos recursos naturais (exploraçons mineiras e hidrocarbonetos).

Profundo mal-estar popular

Estas medidas gerárom um profundo mal-estar e frustraçom entre a classe trabalhadora grega, que viu como Tsipras chegou ao poder assegurando que iria abandonar as receitas neoliberais dos governos anteriores.

Desde que se anunciou o acordo entre Atenas e a Troika, que implica a imposiçom de umha nova vaga de duros cortes sociais e privatizaçons, os trabalhadores, trabalhadoras e as classes populares do país voltárom a participar nos protestos nas ruas em rejeiçom à viragem antioperária do Governo.

Este novo ciclo de mobilizações está a ter liderança, em boa medida, do sindicato PAME e do KKE, que advertírom há muito das falsas promessas de mudança da coligaçom encabeçada por Tsipras. O Partido Comunista defende abertamente a saída da União Europeia e do Euro, como condiçom indispensável para recuperar a soberania.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.