1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

231114 citGaliza - Diário Liberdade - Por volta dos dous milhares de pessoas terám marchado neste sábado em resposta à convocatória das centrais críticas com o acordo adotado polo SIT, maioritário na fatoria da multinacional Citroën em Vigo.


CUT e CIG convocárom reclamando um referendo que permita conhecer a opiniom do quadro de pessoal frente ao acordo entre a dirigência sindical maioritária no Comité de Empresa e a direçom da fatoria. Umhas 2.000 pessoas respondêrom contra o corte de 5%, de complementos e outros direitos adquiridos que acabam de ser liquidados com a conivência do principal sindicato. 

20 delegados do SIT dérom o seu aval às pretensons da empresa, enquanto os 13 restantes votárom contra. Porém, só CUT e CIG convocárom a marcha deste sábado, se bem poderá haver proximamente novas atuaçons conjuntas, inclusive umha greve.

Limitaçom nas subidas aos 1,5%, ligando qualquer incremento a mais aos chamados "objetivos", supressom da "prima de presença" (reduçom de 500€ por ano) e reduçom de 5% do ordenado ordinário som algumhas das medidas que provocam a protesto de milhares de trabalhadores e famílias afetadas, que tambhém assistirám a congelamento do plus de antigüidade e a um cada vez menor compromisso face à sinistralidade por parte da direçom da multinacional francesa.

Foto: @gzcontrainfo


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.