1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

020914 emigrantes.redimensionadoGaliza - Diário Liberdade - Primeiro foi no ato propagandístico organizado polo PP em Soutomaior, com presença dos presidentes galego (Núñez Feijó) e espanhol (Mariano Rajoi), hoje diante da sede administrativa autonómica de Sam Caetano, em Compostela.


A reivindicaçom é a mesma: "somos emigrantes, nom defraudadores/as", em referência à cobrança arbitrária que definem como "golpada" oficial do governo espanhol dirigida contra as escassas poupanças dos e das emigrantes retornados.

As sançons impostas polo governo espanhol apontam para umha suposta e inexistente "fraude" desse coletivo de trabalhadores e trabalhadoras, o que é denunciado de maneira constante, reivindicando toda umha vida de trabalho honrado que os governos do PP tentam questionar com base em normas que pretendem igualá-los com especuladores ou defraudadores.

A denúncia concreta é pola discriminaçom no pagamento de impostos, superiores aos pagos pola populaçom trabalhadora no interior do País, o que consideram um "abuso". Exigem que Feijó e o seu governo defenda o coletivo emigrante perante o ministro das Finanças, Montoro, e o resto do executivo espanhol, protagonista da "perseguiçom" de que som alvo.

Normas nada claras e em mudança constante explicam a falta de pagamento de impostos a Espanha, enquanto sim pagárom nos países em que desenvolvêrom os seus trabalhos durante anos. Daí que rejeitem agora o pagamento de supostos "atrasos" desproporcionados, de milhares de euros, dos quais nom tinham tido notícia anteriormente e que nom podem afrontar.

O coletivo anuncia umha próxima manifestaçom nacional em Coristanco para fazer força em defesa dos direitos do coletivo emigrante retornado, organizado na Coordenadora Nacional de Emigrantes Retornados, que agrupa centenas de galegas e galegos atingidos polas medidas fiscais do executivo espanhóis. Reclamarám que se retirem as sançons e os juros de demora, mas também os supostos atrasos, assim como a modificaçom da lei 35/2006, origem do conflito.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.