1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)

IMG-20120711-WA0003Galiza - Diario Liberdade - Hoje, a solidariedade com o setor mineiro do norte do Estado espanhol coincidiu nas ruas galegas com os protestos contra os novos e agressivos cortes impostos polo governo de Rajoi.


Levamos semanas conhecendo dados das luitas mineiras que se estám a desenvolver em diferentes partes do Estado espanhol e da brutal repressom que estas zonas estám a sofrer.

Esta informaçom nom vem dos meios de comunicaçom do sistema que apenas a última hora se fam eco das novas, como é o caso de hoje na RTVE, que atrasou a informaçom sobre as cargas policiais que acabárom com mais de 70 pessoas feridas e 8 detidas até as 18:26h. Ainda mais demorou a CRTVG, que na altura de escrevermos esta informaçom nom tinha sido publicada, enquanto meios como a BBC informavam quase em tempo real sobre a repressom.

Solidariedade galega e protestos contra os novos cortes sociais e laborais

Para hoje estava convocada umha mobilizaçom de apoio à luita mineira na Corunha, convocadapor "A Corunha em Luita" diante da Subdelegaçom do Governo de Espanha. O espaço foi ocupado por mais de trescentas pessoas e estivo fortemenete custodiado polas forças repressivas.

IMG-20120711-WA0007

 

 A concentraçom da Corunha converteu-se numha manifestaçom que foi até a sede do Partido Popular protestando polos cortes impostos hoje polo governo espanhol, especialmente dirigidos contra os desempregados e desempregadas, que verám reduzidos os seus direitos a ajudas económicas com que até agora contavam. Durante o transcurso da mobilizaçom, houvo gritos como "Polícia assassina" e cortou-se o tránsito mediante umha sentada na rua. A polícia respondeu despejando a sentada violentamente, continuando as e os manifestantes lançando palavras de ordem contra a policia e contra o PP, contra a subida do IVA e restantes medidas contra a classe trabalhadora. 

Identificaçons policiais e umha pessoa detida é o balanço repressivo comunicado ao Diário Liberdade por pessoas participantes na mobilizaçom corunhesa.

 

No entanto, a Corunha nom foi a única cidade galega mobilizada hoje contra os cortes e em apoio ao setor mineiro. Em Compostela também fôrom centenas as autoconvocadas via internet na praça do Obradoiro contra os cortes sociais e laborais que aprofundam na ofensiva contra as classes populares da Galiza e doutros povos sob domínio espanhol.

Em Vigo e Ferrol também houvo concentraçons espontáneas contra os cortes do governo espanhol, expressando o rejeitamento popular e o apoio à luita mineira.

Por seu turno, a CIG convocou os trabalhadores e trabalhadoras públicas galegas a se mobilizarem nesta sexta-feira contra a arbitrária supressom de umha das duas pagas anuais, num novo ataque direto aos direitos laborais das empregadas e dos empregados públicos dentro da série de medidas aprovadas hoje mesmo em Madrid.

 

Apresentamos a seguir umha galeria de imagens da mobilizaçom da Corunha, da autoria do Diário Liberdade.

 A seguir, umha foto publicada nas redes sociais da mobilizaçom em Compostela.

110712 compos

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.