1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

250612 encenaviaGaliza - Diário Liberdade - Ence nega-se a pagar desde abril ao quadro do pessoal um prémio por produçom que faz parte da nómina de todas e todos os trabalhadores da fábrica de Návia, vila da  comarca do Eu-Návia atualmente sob administraçom asturiana.


O Comité de Empresa realizará umha assembleia de trabalhadores e trabalhadoras na próxima semana para decidir o calendário de mobilizaçons perante a "absurda negativa" da direçom da empresa, dado que no presente ano a produçom ultrapassa com folga a do ano passado.

Conforme exprimem num comunicado, o aumento da produçom foi tal que Ence-Návia bateu recordes, e a companhia iniciou novos projetos de biomassa num mercado à alça, apesar do qual "cortam em quadro de pessoal e nóminas".

Entretanto, Ence, que também possui umha poluinte fábrica em Ponte Vedra –alvo frequente de protestos-, terá conseguido esses recordes graças a baixar a qualidade do produto, segundo acusa o Comité de Empresa no seu comunicado.

2 de maio: recorde histórico de produçom

A 2 de maio a direçom da Ence gabava-se por ter atingido o recorde histórico da planta de produçom de pasta de papel num dia só, com 1.674 toneladas. Assim, entre janeiro e abril de 2012 a fábrica naviega produziu quase 7% mais que no mesmo período do ano anterior.

"Continuamos a ser competitivos num mercado global", dizia na altura J. A. Camblor, diretor de operaçons da companhia em Návia. Com certeza, a precarizaçom e roubo dos salários do quadro de pessoal tem algumha cousa a ver.

... e já avançando notícias

Já avançando até julho podemos falar dos incêndios que, com certeza, vam castigar o nosso país daqui a poucas semanas, e que já antes de se produzirem tenhem claros culpáveis. Ence, com duas plantas na Galiza (Ponte Vedra e Návia), e que utiliza massivamente eucaliptos como matéria prima deve ser assinalada como um deles, ao favorecer a plantaçom desta espécie pirófita e invasiva.

Foto: Nuria M. Reyero - Fábrica da Ence em Návia.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.