1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

250812 pussy riot composGaliza - Diário Liberdade - Mulheres da Rede Feminista Galega levárom hoje às varandas da fachada da Catedral de Compostela a solidariedade com as músicas russas da banda 'Pussy Riot', condenadas a penas de dous anos de prisom por realizarem umha açom reivindicativa semelhante numha catedral ortodoxa.


As feministas galegas reclamárom a liberdade para Maria Alekhina, Ekaterina Samutsevich e Nadezhda Tolokonnikova, as três integrantes da banda feminista russa de punk, convertidas em presas políticas do governo Putin.

Passado o meio-dia de hoje, um grupo de feministas galegas, vestidas como as "Pussy Riot", acedêrom às instalaçons católicas da catedral compostelana e despregárom umha grande faixa nas varandas da fachada principal, na qual se lia "Pussy Riot liberdade".

Outras palavras de ordem fôrom coreadas polas participantes na açom, como "Presas à rua, a luita continua", "As presas agora, queremos vê-las fora", "Nom passarám, aborto livre", "Nom passarám, o PP e Gallardón" e "Fora os rosários dos nossos ovários". Finalmente, por volta das 12:30, pessoal de segurança expulsou o coletivo das instalaçons católicas.

Açons semelhantes em solidariedade com as feministas da Rússia estám a acontecer um pouco por todo o mundo. A Rede Feminista Galega aderiu hoje a essa onda solidária na capital da Galiza.

As três músicas russas aludidas no ato solidário de Compostela fôrom condenadas há poucos dias por "alteraçom da ordem pública por motivos de ódio religioso", ao entoarem umha cançom de protesto contra Vladimir Putin no interior da principal catedral da igreja ortodoxa russa.

Fotos: Açom de hoje na capital galega (@luciamontseny)

250812 pussy compos


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.