1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

Foto - CM de CompostelaGaliza - Diário Liberdade - O PP, no governo local, tem 10 de 13 vereadores/as imputadas.


Esta sexta-feira, dia 25, às 12:00 h. na Praça da Galiza está convocada umha Concentraçom para demandar a demissom do Alcaide, Ángel Currás, a dissoluçom do governo municipal e a convocatória de novas eleiçons municipais. Esta convocatória é assinada pola Plataforma Contra a Corrupçom, formada polas seguintes entidades: AGIR, Anova, BNG, Briga, Causa Galiza, CIG, IU-EU, Fruga, Gentalha do Pichel, Isca!, LEG e NÓS-UP.

Essa primeira concentraçom contestará o escándalo em que o ultradireitista Partido Popular de Compostela está a envolver a Cámara Municipal, ao ter 10 de 13 vereadoras/es com causas pendentes com a justiça.

E continuam pedindo-se demissons

Na situaçom de total decomposiçom nom é quase notícia a petiçom de demissom para o governo de Ángel Currás. Mas nem esse mínimo de dignidade tem espaço já na Cámara Municipal de Compostela. Praticamente a totalidade das forças políticas com e sem presença no consistório da capital galega pedírom, num ou noutro momento, a demissom da equipa de governo. 

O PP de Compostela, escrevendo história

O histórico dos membros do governo local da capital galega é difícil de resumir, mas o caso da Presidência da Cámara é paradigmático:

Conde Roa ganhou as eleiçons em 2011 polo PP, mas pouco depois de fazer um ano à frente da corporaçom tinha demitir-se ao ser acusado de defraudar o IVA através da sua imobiliária, Geslander (acabou de ser condenado a 2 anos de prisom e quase meio milhom de euros de coima por esse delito).

O seu sucessor, Ángel Currás, demorou bem pouco a pisar a corte de justiça, e atualmente tem que responder no ámbito da operaçom Manga (umha derivaçom da Pokemon). Noutro caso, o juíz que dirige um processo por assédio a um polícia municipal desconsiderou a responsabilidade de Currás nele, mas escuitas telefónicas recentemente reveladas descobrirom um alcaide que promoveu a caça do funcionário público.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.