1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

Foto - Partido PopularGaliza - Diário Liberdade - O delinqüente terá que pagar adicionalmente 582.000 € de coima. Conde Roa (do Partido Popular) tivo que demitir da Presidência da Câmara Municipal de Compostela em abril de 2012, quando ainda nom cumprira um ano no posto, ao ser levantado o caso na imprensa comercial, com toda probabilidade graças à presom de correntes internas do PP contrárias a Roa.


O ex-mandatário da ultradireita espanholista nom ingressará em prisom, por nom ter sido condenado anteriormente polo sistema judiciário espanhol. Ainda, interporá recurso por umha sentença que encontra o ex-alcaide culpável de defraudar o fisco espanhol ao nom pagar o IVA pola venda de 61 vivendas em 2010. A fraude perpetrada pola empresa promotora Geslander, da qual Conde Roa era proprietário, ascendeu a 261.000 €, como agora acabou de considerar o juíz do caso.

Gerardo Conde Roa e o seu advogado defendem que a condenaçom é "totalmente injusta" e que o delinqüente nom tivo vontade de enganar o fisco. O condenado tentara, na altura em que os factos fôrom revelados, argumentar um descuido como origem do impagamento da avultada quantidade em conceito de IVA.

Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades. Podes pagar com cartom bancário ou PayPal.

Microdoaçom de 3 euro:

 

 

Mas as causas judiciais de Conde Roa nom terminam aí e, tal como vários dos seus companheiros e companheiras de partido com responsabilidades no governo Compostelano (a maioria dos quais permanecem nos seus cargos, incluindo o atual Presidente da Cámara Ángel Currás), está atualmente envolvido em mais processos relacionados com corrupçom institucional. Assim, Roa tem pendente responder por umha acusaçom de acosso a um funcionário público da Polícia Municipal de Compostela e mais por alegado envolvimento no caso Manga, derivado da Pokémon.

Em apenas dous anos e meio no governo municipal, o Partido Popular está a forjar umha lenda na capital galega.

Foto do PPdG / Flickr


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.