Julio Flores, portavoz do governo municipal nacional-catolicista do Partido Popular, apresentou na sexta feira passada (14/12) o presépio que neste ano promove a Cámara Municipal Corunhesa. O PP nom deixou passar a oportunidade de, mais umha vez, autoridiculizar-se.
Com os neurónios sem dúvida ainda agitados polo seu sucesso eleitoral -e nom falamos dos resultados, mas sim do seu 'hit' "Veña Galicia", Flores apresentou o ornamento natalício num ambiente bem particular, com ingredientes como:
- Senhoras vestidas de 'Sevilhanas' -como todo o mundo sabe, na Galiza e concretamente na Corunha som tradicionais os motivos andaluzes no Natal.
- Crianças vestidas de negro com chapeu de Pai Natal. Solidarizamo-nos com os e as miudas, algumha das quais (ver fotografia) parece tentar ocultar o rosto à fotografia.
Esses factos som testemunhados pola fotografia que Xosé Manuel Carril, porta-voz municipal do BNG naquela cidade, difundiu via twitter.
Pode-se afondar mais na miséria?
O coletivo editor do Diário Liberdade esforçou-se em encontrar a maneira de o fazer. Como ridicularizar mais ainda os ultraespanholistas do PP? Realmente tentamos.
Mas achamos que qualquer tentativa de deixar mais em evidência a iniciativa do PP corunhês seria ultrapassada pola própria realidade. No máximo, ficaríamos a meio caminho entre isso e o 'Noche de Fiesta'.
Portanto, desde estes parágrafos queremos limitar-nos a convidar a/o leitor/a a rir. Olhar a fotografia e rir.
Proposta para o próximo ano
A começar por evitar a ingesta de marisco em mau estado, do Diário Liberdade queremos contribuir com o Partido Popular para a preparaçom do próximo Natal. Somente com a devida antecipaçom será possível ultrapassar o delírio atingido este ano.
Por isso, propomos aos nossos leitores e leitoras que participem neste inquérito. Comprometemo-nos a fazer chegar o PP corunhês os resultados:
'Austeridade' no Natal do PP na Corunha
Mas como das risadas já se encarregam Julio Flores o PP de trazer-no-las, queremos aproveitar para informar de um tema muito menos divertido.
Segundo denuncia o BNG da Corunha, a Cámara Municipal dedicará umha importante quantidade de euros às festas do Natal. Nom sabemos se nas verbas se inclui a retirada dos corpos de mendigos que morrerem com o frio nessa cidade e graças à austeridade, como aconteceu no ano passado. O que sim sabemos que estará incluído é, entre outras e além da 'tradicional' (e antiecológica e cara) iluminaçom das ruas:
- Converter a praça de Maria Pita num povoado natalício ambientado na Lapónia (onde a CEOE quer que vaiamos trabalhar), por 137.000 €, aproximadamente equivalente a contratar 19 pessoas durante um ano com o salário mínimo.
- Umha passeata de reis de 65.000 € (duplica o orçamentado em 2009, 2010 e 2011), equivalente a contratar 9 pessoas durante um ano, também com o salário mínimo.
Nom queremos despedir-nos sem lembrar-vos a importáncia da vossa participaçom no inquérito para que o PP poda deitar dinheiro ao lume no próximo Natal.
Foto: Xosé Manuel Carril