1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

PalestinaPalestina - MEMO - [Traduçom do Diário Liberdade] As forças de ocupaçom israelitas detivérom 78 mulheres palestinas no primeiro trimestre deste ano, entre elas várias menores, segundo revelou esta segunda-feira umha ONG palestina.


O Centro de Estudos de Prisioneiros/as Palestinos/as (PPCS nas suas siglas em inglês) afirmou que este ano pode observar-se um aumento na detençom de mulheres palestinas, incluindo menores. "A maior parte [das mulheres] fôrom arrestadas dentro do Santuário da Mesquita de Al-Aqsa", informou a ONG. O porta-voz do PPCS, Riyad Al-Ashqar, declarou que as mulheres estavam a defender o lugar sagrado da invasom quase diária dos colonos israelitas.

Aliás, acrescentou que o sofrimento das mulheres nas prisons de Israel tem aumentado nos últimos meses, especialmente devido ao incremento de redadas noturnas realizadas por soldados israelitas de sexo masculino sem prévio aviso.

A ONG fixo um chamamento às organizaçons internacionais e corpos oficiais para intervirem imediatamente e pôr fim ao sofrimento das mulheres palestinas dentro do sistema penitenciário israelita. Também pediu aos meios de comunicaçom de massas que informassem sobre o problema das mulheres palestinas presas.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.