1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 Votos)
Xurxo Martiz Crespo

Clica na imagem para ver o perfil e outros textos do autor ou autora

Em coluna

LXX Aniversário da libertaçom de Auschwitz

Xurxo Martiz Crespo - Publicado: Domingo, 14 Fevereiro 2016 15:57

A recente aprovaçom por parte do Parlamento dinamarqués de requisar os objetos de valor aos refugiados solicitantes de asilo lembrou-me o conto venezuelano do homem, sem pernas nem braços que, montado num skate, pedia esmola e, ante uma mulher exuberante, nom se pudo conter e lançou-lhe um piropo subido de tom, ao que ela respondeu: «Senhor, nom seja ordinário? Deus vai castigá-lo» e o impedido retrucou: «como, vai-me tirar o skate?».


A afgaos, sírios, iraquianos e outros milhares de desgraçados que deambulam por meio mundo, alemáns, dinamarqueses e suíços decidírom tirar-lhes o skate. Alegam estes europeus que é uma medida «dissuassória» para que nom «invadam» os seus países e, em caso de nom os disuadir, pois que nom seja tam honrosa a receçom e alimentaçom de todos esses desgraçados.

Completam-se 70 anos da libertaçom, por parte do exército soviético, do campo de exterminio alemám de Auschwitz. Hoje quem o visitar só pode ver os milhares de objetos dos que eram despojados aos desgraçados que ali iam encontrar a morte.

Montanhas de malas, joias requisadas, dentes de ouro comissados, cabelo embargado e empacotado para fazer colchons ou bonecos, cordilheiras de óculos, cimeiras de sapatos, oceanos de tallits, objetos que nos lembram o assassinato industrializado de centenas de milhares de pessoas... os «skates» do século passado de povos inteiros, vizinhos, que também representavam umha «carga» para a mesma Europa que hoje requisa os refugiados.

Pouco aprendêrom os «perdedores».


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.