1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

rebeca-domc3adnguez Galiza - Candidatura do Povo - Rebeca Domínguez Iglesias, vizinha da Zona Nova, nº 14 da listagem com a que Conde Roa se apresentou às eleiçons municipais de maio de 2011 e militante de Nuevas Generaciones, é a nova vereadora de Normalizaçom Lingüística e Educaçom depois de que Ángel Currás desdobrasse este pelouro e pugesse sob o seu comando direto a política cultural da Cámara. A Srta. Domínguez, apesar da responsabilidade que detenta, é umha pessoa completamente alheia ao trabalho pola hegemonia social da nossa língua.


Espanhol-falante habitual, a Srta. Domínguez entrou na Cámara municipal depois de que a direçom do PP na Galiza forçasse a demissom de Conde Roa. A nova vereadora nada tem a ver com a normalizaçom do nosso idioma, mas, dado que Currás tivo que deixar o pelouro depois de ser nomeado presidente da Cámara, a nº 14 foi quem ocupou o seu cargo. Domínguez foi apresentada hoje numha conferência de imprensa polo autarca. Da sua intervençom destacamos duas questons: primeira, a edila utilizou só o castelhano. Nem sequer o emprego protocolário que caracteriza o resto do seu grupo municipal.  Segunda, para além de generalidades, nem umha palavra respeito dos planos que poda ter –caso existam- para a promoçom do galego-português.

Continuismo

Dado que o mandato de Currás se anuncia continuista, a chegada de Rebeca Domínguez non anuncia nada bom depois de normalizar as comparecências institucionais do governo municipal em espanhol, a receçom em sede institucional à ultra Glória Lago, o boicote económico ao Correlíngua, a marginaçom do galego nas próximas festas da Ascensom, et caetera. A atual Cámara trabalha claramente para construir Espanha desde Rajoi. Umha vereadora de Normalizaçom Lingüística que tem o castelhano como língua habitual é umha peza mais nesse desenho coletivo.

O que esta situación der de si nos três próximos anos já é, de aqui para a frente, responsabilidade de todos e todas.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.