1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

opsGaliza - PGL - Santiago de Compostela 23 abril.

170416 carGaliza - Diário Liberdade - A "Comisión pró Carvalho Calero 2017", formada na sua cidade natal para reclamar um Dia das Letras, organza umha série de palestras entre os meses de abril e maio.

CartazAbertoGaliza - Semente Compostela - A escola Semente, iniciativa social de inmersom linguística, festeja o seu 5º aniversário. Presenta o cartaz do Festival “Aberto por alegría” que terá lugar o 24 de abril as 17:00 h. no Auditorio de Galiza.

8297704648 c261c22c3d zGaliza - Semente Vigo - Vai dar começo umha nova atividade de Música em Família que terá lugar as terças as 17:00 a partir do dia 19 de abril na Semente de Vigo.

140416 avaGaliza - Erguer - Erguer. Estudantes da Galiza avalia mui positivamente o éxito acadado na greve estudantil de hoje, quarta-feira 13 de abril, nas 18 mobilizaçons convocadas por esta organizaçom em todo o país.

lingua2Galiza - Diário Liberdade - As 14 mobilizaçons convocadas pola nova organizaçom unitária do estudantado galego mobilizárom milhares contra a LOMQE capitalista e espanhola.

cartazPalavrar2programaGaliza - STEG - O vindeiro sábado 16 de abril terán lugar en Compostela, no Museo do Pobo Galego, as "I Xornadas de Innovación educativa: PALAVRAR A LINGUA", no marco do convenio de formación asinado polo sindicato STEG coa Consellería de Educación da Xunta de Galicia.

DSC 0008Galiza - Erguer - Erguer - Estudantes da Galiza é a ferramenta unitaria do estudantado galego, formada neste 2016 a través dun proceso de asembleas abertas nas que se participou da creación dun proxecto entre estudantado de toda Galiza, materializado na Asemblea Nacional Constituínte do pasado 5 de marzo en Compostela, baixo o lema “Libera e transforma Galiza desde as aulas”. Así naceu Erguer para a defensa dos dereitos do estudantado reclamando un ensino galego, público, democrático, laico, de calidade e non patriarcal.

2016 4 8 27428s740xGaliza - Galicia Confidencial - Esta experiencia do IES Perdouro de Burela foi escollida entre as oito boas práticas galegas polo comité científico do proxecto Hitzargiak.

Cartaz palestra O galego pode ser mundial por Valentim FagimGaliza - Semente Vigo - O 8 de abril, sexta-feira, às 18:30 no Centro Cívico de Teis (caminho Maceiras) sob o título O galego pode ser mundial, o professor e divulgador Valentim Fagim ministrará umha interessantíssima palestra aberta a todos os públicos.

IsabelmatoGaliza - PGL - [Valentm Fagim] Secção bilingue no IES de Cacheiras, Teu.

dbGaliza - AEG - [Manuel González Prieto] No ano 2001, a Junta de Galiza e a Junta de Castela e Leom assinárom o Acordo de Cooperaçom para a Promoçom do Idioma Galego no Berzo, que permite que, nos centros adscritos ao programa, os estudantes de verdadeiros níveis do ensino obrigatório nom só podam estudar a matéria de Língua Galega, como também optar por um módulo em Língua Galega para o estudo doutras matérias, que tratam aspetos históricos e culturais.

galegoGaliza - PGL - [Heitor Rodal] Uma das vantagens que fornece estudar diferentes línguas é que isto abre as portas para apreender novos conceitos e modos de ver o mundo e classificar as ideias, conceitos e cousas. Aliás, não é segredo nenhum que para apreciar bem qualquer objeto é preciso tomar perspetiva de fora do objeto observado.

padariadopovoGaliza - PGL - [Maria Dovigo]  “Mas, se a identificação de classe dirigente e elite cultural nunca se deu nem se dá, para quê o pretender estabelecê-la?”.

NomAoAssedioGaliza - Clube da Língua - Hoje apresentou-se umha curta contra o acoso  realizada no IES Marco do Cambalhom de Vila de Cruzes pola Equipa de Normalizaçom Linguística/Clube da Linguae o coletivo de humor na rede social Canto Galpón.

CartazGaliza - AA/DL - A I Xornada sobre Coeducación rural terá lugar os días 24, 25, 26 e 27 de maio en Compostela. Velaí a programación da actividade formativa de 20 horas que contará con Diploma acreditativo de NEG pras persoas matriculadas:

V JornadasGalegoPortuguesasDefinitivoGaliza - PGL - [José Manuel Barbosa Álvares] Mais um ano, mais uma nova edição das Jornadas Galego-Portuguesas de Pitões das Júnias.

31691262Galiza - Gentalha do Pichel - Comissom de Defesa da Língua da Gentalha do Pichel apresentou na Cámara Municipal de Compostela as seguintes medidas orientadas à galeguizaçom da vida pública e privada da nossa cidade. Dam-nas a conhecer com o objetivo de visibilizar a sua atividade e de animar as pessoas comprometidas com a defesa da nossa língua a fazer chegar novas iniciativas à Cámara ou à nossa comissom.

mocGaliza - AEG - A feliz iniciativa da Coordenadora de Equipas de Normalizaçom Lingüística, surgida a inícios da década de 90, mantém aceso o facho do galego no mundo da música juvenil.

whomToCallGaliza - PGL - Informar os Liceus para oferecer a matéria de Língua Portuguesa na oferta educativa.

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.