1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

090310_varela.jpgDL - Um dia depois de que fossem documentalmente provadas as mentiras do conselheiro da Cultura, que já se desculpou por ter inventando o concelho do "Desván de los Monjes", a Junta volta a espanholizar toponínimia oficial. 


Desta vez, é num documento enviado à imprensa, do qual informa o site informativo Vieiros, o que recolhe tópinimos barbarizados. Concretamente, a Ponte Nova é convertida em "Puentenuevo" (sic), a Póvoa em "Puebla" e Sam Paio em "Sanpayo". Formas todas elas alheias ao que estabelece a legislaçom actual, que indica como únicas formas as galegas e nom esses híbridos disparatados. 

A nova ofensa pública contra o património toponímico e lingüístico galego por parte da suposta máxima instituiçom encarregada da sua defesa vem desacreditar as desculpas oferecidas por Roberto Varela, conselheiro da Cultura, depois da difusom do vídeo em que inventava os topónimos "Desván de los Monjes" e "Touro" para denominar os concelhos de Sobrado dos Monges e de Touro.

A nova burla foi publicada num escrito do governo autonómico sobre a televisom digital. em relaçom ao mesmo tema, também o governo Ministério espanhol da Indústria deturpa impunemente os nomes galegos de lugar, como lembra Vieiros, ao inventar os inexistentes "Ferreira del Valle Oro", "Barbadanes", "Puenteceso" e "Creciente", entre outras supostas adaptaçons ao espanhol. Apesar do moderno da temática digital em que acontecem, estas espanholizaçons lembram a prática sistemática que, nesse senso, impujo durante décadas o franquismo.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.