1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

060316 estuGaliza - Briga - BRIGA com a unidade orgánica do estudantado da esquerda nacionalista e independentista.


Este sábado 5 de março chega ao seu final a unidade orgánica anunciada há uns messes polas organizaçons estudantis da esquerda independentista e nacionalista, AGIR, Comités e Liga Estudantil Galega. Umha Assembleia Nacional Constituinte que decorrerá baixo a legenda “Libera e transforma Galiza desde a aulas” e que dará lugar à nova ferramenta defensiva do estudantado galego de extraçom popular.

Há que lembrar que esta unidade nom é trabalho dum dia, um mês ou um só ano acadêmico, senom que é necessário retroceder até os inícios do ano académico 2013/2014 quando as organizaçons estudantis da esquerda soberanista anunciavam o início dumha unidade de açom que levaria à convocatória de distintas greves e atos de jeito unitário, dentro dum clima político de chegamento entre as forças políticas da esquerda soberanista depois de vários de um total desencontro.

Em definitiva fôrom quase três anos de unidade de açom que, por umha banda, permitirom, baixo a convocatória das distintas greves estudantis, que o estudantado galego recuperasse a iniciativa e reforçasse a Galiza como marco autónomo de luita assim com aumentar a auto-organizaçom do estudantado sob parámetros nacionais, de classe e feministas frente ao avanço das forças estatais e espanholistas. E por outra banda afiançar o chegamento entre as organizaçons, o qual permitiu que a dia de hoje seja umha realidade imediata a unidade orgánica.

Desde BRIGA nom podemos mais que parabenizar às organizaçons estudantis da esquerda soberanista, e em especial à nossa organizaçom irmá AGIR que nos acompanhou nestes quase 12 anos de vida da nossa organizaçom, por conquerir o objetivo dumha organizaçom unitária que estamos segur@s que será clave para avançar na construçom dum ensino galego, público, anti-patriarcal, democrático e de qualidade dentro do marco estratégico dumha Galiza livre, vermelha e lilás.

Avante à unidade estudantil!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.