1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

320px 2013. Ricardo Carballo Calero por José Molares. Santiago de Compostela 2Galiza - Diário Liberdade - A assembleia aberta da próxima terça-feira (01/03) tenciona promover novamente umha campanha para conseguir a dedicatória do Dia das Letras para o Professor Ricardo Carvalho Calero. Será no IES Conceiçom Areal de Ferrol, às 19:00 h.


Foto de Luís Miguel Bugallo Sánchez (CC by-sa/3.0)  - Estátua a Ricardo Carvalho Calero em Compostela.

Fai dous anos lançou-se umha Comissom Promotora que "propujo à cidadania de Trasancos que se expressasse em favor de a RAG dedicar o Dia das Letras de 2015 a Ricardo Carvalho Calero", explicam. Cámara Municipal, centros de ensino, entidades sindicais e associaçons culturais aderirom na altura a petiçom, que hoje reforçam da comissom: "Se de aquela havia argumentos, hoje somamos mais".

Ricardo Carvalho Calero é excluído repetidamente e de forma intencional pola Real Academia Galega (RAG) da homenagem - umha das poucas atividades promovidas pola RAG que atingem verdadeira projeçom popular - por causa das suas posiçons em defesa da unidade do idioma galego-português. A RAG é partidária do submetimento do galego ao espanhol através de umha normativa ortográfica baseada naquele idioma.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.