1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

podologiaGaliza - Diário Liberdade - Os cortes nas verbas públicas ponhem em risco a continuidade da Clínica Universitária de Podologia e Enfermagem em Ferrol.


Estudantes de Enfermagem e Podologia vam concentrar-se nesta quinta-feira às 12 horas em frente à sede da Vice-Reitoria do campus de Esteiro, em Ferrol, em resposta ao anúncio de suspensom imediata das práticas clínicas nos laboratórios e na clínica universitária de Podologia. Uns estudos superiores que, em Ferrol, estám a realizar mais de 400 estudantes na atualidade.

A alegada «imposibilidade de enfrentar os custos que suponhem as práticas» deixa em evidência o abandono progressivo da devida qualidade no ensino público, por causa dos cortes nos orçamentos de ano para ano, que já levárom a umha reduçom superior aos 50% no que di respeito à mobília e outros materiais básicos, assim como 35% do orçamento inicial da cada faculdade, segundo denunciam as e os estudantes.

A diretora do centro informou o alunado da insistência da direçom para que a reitoria assuma a manutençom dos mínimos orçamentais imprescindíveis para a continuidade destes estudos, sem que o máximo organismo da Universidade corunhesa de que a Clínica Universitária ferrolana depende tenha atendido as reclamaçons.

A gravidade do novo anúncio vê-se logo que se contabiliza o peso das práticas suprimidas, que atingem 50% da carga letiva do grau. Isso pom em risco até a própria titulaçom, umha vez que nom haverá possibilidade aceder a bolsas nem à titulaçom, a nom ser para as e os alunos que assumirem de maneira particular o pagamento correspondente à formaçom que agora pode ser suprimida dos estudos ordinários na referida faculdade.

Ao que todo indica, assistimos a mais um episódio de desmantelamento propositado do ensino público em favor de fórmulas privatizadoras que estám a generalizar-se cada vez mais na Galiza.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.