1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

FaixaComposGaliza - AGIR - A passada quinta-feira 26 de fevereiro, o estudantado galego estava convocado a sair às ruas e baleirar as aulas para mostrar o rejeitamento todas as reformas educativas e recortes em educaçom do governo espanhol.


Assim é que tanto o estudantado do ensino universitário como do ensino médio secundarom de jeito massivo a greve e participarom das distintas manifestaçons e concentraçons nas cidades e vilas galegas. Mobilizaçons nas que deixamos clara a nossa postura respeito do modelo educativo, que passo a passo, está a implantar o governo de Espanha no nosso País, um modelo que profunda na privatizaçom e mercantilizaçom, na espanholizaçom e na introduçom duns roles de género patriarcais.

A esta jornada de protesta e luita do estudantado, Espanha voltou respostar do único jeito que sabe, com repressom, convertendo a nossas ruas num estado policial, sobretodo nas cidades de Vigo e Compostela. Começando já a manhá com identificaçons e todo tipo de impedimentos aos que já nos tenhem acostumad@s as forças repressivas.

Desde AGIR, achamos que de novo, o estudantado galego, mostrou-lhe ao Estado que a Galiza nom é a naçom onde implantar as suas medidas, que ainda berramos com viva voz contra qualquer ataque que Espanha nos mande. Mas a luita nom queda aqui, desde AGIR seguiremos aportando o nosso grao de areia na luita contra as atuais políticas educativas e na conquista de um outro ensino, numha Galiza ceive, socialista e feminista. Objetivos que só mediante a auto-organizaçom estudantil acadaremos.

Parabéns ao estudantado galego!

Por um ensino galego, publico, democrático, antipatriarcal e de qualidade!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.