1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

blGaliza - Fundaçom Artábria - Sairemos as vezes que for preciso, porque manifestar-se nom só nom é incompatível com o trabalho normalizador do dia a dia: é umha boa ocasiom de coincidirmos e testar a vontade coletiva com que o nosso povo reivindica mais galego. No nosso caso, faremo-lo com o Bloco Laranja do reintegracionismo de base.


A nossa entidade nunca se limitou a proclamas ou atos rituais como prática normalizadora. Levamos mais de duas décadas de atividade quotidiana e diversificada em favor da socializaçom do galego e do espalhamento da consciência lingüística.

Nom vamos descobrir agora a importáncia de se manifestar, nem vamos autoenganar-nos pensando que só com manifestaçons vamos salvar o nosso idioma da condena à morte ditada polo imperialismo espanhol e polos seus colaboracionistas no nosso país.

Porém, sabemos que nom há luita que se ganhe sem um alto nível de compromisso e reivindicaçom coletiva contrastada, entre outras formas, através da mobilizaçom popular nas ruas. Há tantos exemplos na história que nom vale a pena insistir nisso...

Sabemos também que em contextos de conflito lingüístico existem tentativas de instrumentalizaçom da causa lingüística por parte de organizaçons e interesses todo o tipo. Assim acontece com todas as luitas sociais.

Mas nada disso vai fazer-nos ficar na casa quando se convoquem mobilizaçons em defesa do galego. Estaremos, como sempre estivemos, junto aos setores do nosso povo comprometidos com a língua, mediante as mais diversas fórmulas convocantes, mesmo sendo a nossa entidade excluída, como nesta ocasiom acontece.

Sim, a convocatória do dia 8 nom é a que quereríamos, como nom fôrom as convocatórias comarcais da mesma plataforma no ano passado. Nos dous casos, é evidente a influência de calendários eleitorais alheios aos interesses lingüísticos que deveriam mover estas convocatórias.

Nengumha entidade terá sido mais crítica do que a Fundaçom Artábria com o "estilo" de fazer as cousas da organizaçom convocante. De facto, nom fazemos parte da Plataforma Queremos Galego devido ao veto imposto polos seus promotores à nossa entidade no momento da sua criaçom. Temos memória.

Poderíamos colocar essas e outras objeçons à convocatória deste domingo, mas nada disso justificaria a nossa passividade numha jornada em que, previsivelmente, milhares de galegos e galegas sairám às ruas para reclamar o exercício do pleno direito à língua.

Por todo o anterior, neste 8 de fevereiro de 2015 a Fundaçom Artábria estará, como estivo naquele 8 de fevereiro de 2009, nas ruas da capital galega.

A nossa língua fai-nos livres!
Na Galiza em galego!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.