1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

220511_a_pe_de_ruaGaliza - Briga - O passado 17 de Maio e durante todos estes dias estivo-se a colar polas paredes de várias localidades do País o último número do A Pé de Rua, a nossa folha agitativa nacional.


Este é o sexto número deste ano político, e dedicamo-lo na íntegra a posicionar-nos por recuperar a tensom normalizadora que do independentismo galego requerimos para combatermos a inércia desta lenta morte e dialetalizaçom da língua nacional.

Apoiamos os numerosos eventos que a nível comarcal está a promover o reintegracionismo militante de base, com cuja determinaçom normalizadora afastando o galego da dependência ortográfica, léxica, sintática e simbólica espanhola, construímos junt@s um futuro de liberdade que permita à nossa língua se desenvolver no marco cultural próprio da lusofonia.

A perda da mobilizaçom nacional este ano, polos interesses eleitoralistas a nível municipal e a carga de trabalho que está partilhando o movimento normalizador dependente do BNG, nom deve fazer-nos perder fôlegos para encontrar-nos nas ruas agitando o País de canto a canto por um processo de regeneraçom que comece com a imersom lingüística nas aulas sugerida mesmo de instáncias da administraçom europeia. As dificuldades colocadas pola prática desapariçom entre a mocidade de numerosas urbes galegas é um reto acrescentado a valorizar para trabalhar com a intençom de auto-organizar-nos para vencer esta adversidade.

JOVEM, ORGANIZA-TE!

NOM DEIXES MORRER A LÍNGUA!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.