1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

280313 marulandaColômbia - Primeira Linha - Reproduzimos integramente o manifesto do MCB que vai ser divulgado hoje em Caracas, no ato de homenagem a Manuel Marulanda.


A cinco anos da partida física do Comandante Manuel Marulanda, o Movimento Continental Bolivariano rende homenagem ao guerrilheiro heróico, quem entregou a sua vida por inteiro, à luita pola justiça social, a emancipaçom dos postergados e a libertaçom do seu amado povo colombiano.

Manuel representa a dignidade inquebrantável de um povo mil vezes pisoteado, mas em pé de luita, o grito que irrompe impostergável desde Marquetália e que percorre a nossa América como um símbolo de resistência combativa em frente ao terrorismo de Estado.

Quantas vezes a oligarquia apátrida deu-o por morto, projetando os seus escuros desejos das mais diversas formas, quantas vezes apareceu como se nada. Dezassete Governos, com todo o seu aparelho militar, as suas ajudas económicas estrangeiras, a sua incesante guerra do terror, nom puderom vencer a este humilde camponês que se fez gigante no fragor da luita sem trégua contra os carrascos do povo.

Hoje, 26 de março, aniversário da sua sementeira heróica, e data que por tal significáncia escolhemos para reivindicar o "Direito Universal dos Povos à Rebeliom Armada", como umha resposta legítima dos povos frente à opressom, fazemo-nos presentes para reafirmar umha vez mais a justeza da luita popular de quem se vêem obrigados a se alçar em armas, como única forma de se defender contra o extermínio.

Esta formulaçom nom se contradiz com a determinada conviçom da necessidade de Paz com justiça social para a Colômbia, quem após décadas de cruenta guerra tem iniciado o caminho do diálogo, pondo no centro as causas que gerárom a guerra.

"Sonho com a Paz" dizem que afirmava o herói insurgente, nom esperamos outra cousa que ser parte desse sonho, como construtores e construtoras ativas que se unem na solidariedade e a luita por uma Colômbia capaz de avançar a passo firme na sua libertaçom e independência.

Honra e glória ao herói da Colômbia insurgente de Bolívar!

Que viva a memória de Manuel Marulanda Vélez!

Que vivam os povos que luitam pola sua Libertaçom Nacional, o Socialismo e a Pátria Grande!

Com Bolívar e Manuel, os povos do mundo ao poder!

Movimento Continental Bolivariano (MCB)

Caracas, 26 de março do 2013


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.